BICO BICO
90
BLOG

BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ?

BICO BICO Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

12 stycznia

Jak widzę te antypolskie działania POpaprańców z KOdziarstwem, to przypomina mi się wiersz Andrzeja Bursy!

Nie uczyniłeś mnie ślepym

Dzięki Ci z to Panie

Nie uczyniłeś mnie garbatym

Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie dziecięciem alkoholika

Dzięki Ci z to Panie

Nie uczyniłeś mnie wodogłowcem

Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie jąkałą, kuternogą, karłem, epileptykiem,

hermafrodytą, koniem, mchem ani niczym z fauny i flory

Dzięki Ci za to Panie

Ale dlaczego uczyniłeś mnie Polakiem?


BICO
O mnie BICO

Interesuję sie działalnością polskiego wymiaru sprawiedliwości, szczególnie władzą sądowniczą, a także orzecznictwem Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo