Mefi100 Mefi100
117
BLOG

Zenek

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

 

    Zenek. Zenek się nazywa Mantura i mieszka w tym samym DPS - ie co i ja. Zenek jeździ na wózku inwalidzkim. Jest chory. Tak z resztą jak i wszyscy tutaj. Zenek nie chodzi, uległ paskudnemu wypadkowi. Był parę miesięcy w śpiączce. O jego stanie zdrowia lepiej nie mówić.

   Zenek mimo swoich ograniczeń prawie codziennie przyjeżdża do mnie. Poi mnie, czasami karmi, często kładzie mnie na boki. Bo sam nie jestem w stanie tego zrobić.

   Zenek w wypadku miał połamanych wiele kości. Czasami zdarza mu się zahaczyć palcem nie ten klawisz w klawiaturze ekranowej. Dla mnie to jednak nie jest powodem do śmiechu. Jestem mu wdzięczny, że w ogóle przychodzi i chce mu się pisać cokolwiek. Nie dawno był chory i kiepsko sobie radziłem. Mógłbym tak pisać o Zenku dłużej. Ale po co? Najważniejsze zostało już napisane. Resztę sobie dopowie każdy sam.

Spisał: Zenon Mantura

59
Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo