Mietek z PiS Mietek z PiS
450
BLOG

Smutne oczy

Mietek z PiS Mietek z PiS Polityka Obserwuj notkę 0

Był Pan z nami wtedy, gdy w strachu przed biedą

Kierowaliśmy się wszyscy najpilniejszą potrzebą

Głos na PiS radośnie oddawaliśmy

Bo w Pańskie idee szczerze wierzyliśmy

 

Udało nam się dokonać wiele, CBA powstało

Trzy czwarte świata przestępczego się Pana bało

Media atakowały nas zajadle i wściekle

Niech ci redaktorzy spłoną kiedyś w piekle

 

Dumę z bycia Polakiem mocno odczuwałem

Ja sam mieszkanie za darmo od państwa dostałem

Za zasługi dla Polski i Narodu

Nigdy już nie zaznałem w swoim życiu głodu

 

PiS to była moja nadzieja i życie

Skończyło się patologiczne picie

Odrodziłem się na nowo dzięki polityce

Dziś wychodzę dumny na ulicę

 

Wszystko to zawdzięczam Panu, Panie Prezesie

Że nie chodzę już w podartym dresie

Lecz stać mnie na wiele i mogę sobie dziś powiedzieć

Wolałbym w PIEKLE SIEDZIEĆ

Niż bez Pana żyć

 

Tylko te Pańskie smutne oczy

Ten smutek też za mną kroczy

Że stracił Pan Brata najbliższego, ukochanego

A my prezydenta wspaniałego

Kocham Polskę i jestem patriotą w starym stylu. Słucham Radia Maryja i czytam Gazetę Polską. Popieram PiS w każdych wyborach i uważam pana Prezesa Kaczyńskiego za męża opatrznościowego i wielkiego polskiego patriotę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka