mobi mobi
914
BLOG

Czereśnie Komorowskiego

mobi mobi Polityka Obserwuj notkę 96

Kilka dni temu rozmawiałam z przyjaciółmi na temat spotu wyborczego Komorowskiego i pojawił się problem czereśni. Widziałam, że kilka osób już na Salonie podjęło ten temat, ja niestety nie mogłam wcześniej opisać problemu ze względu na obowiązki studenckie ;) Jednak napiszę co nieco, może ktoś jeszcze o problemie nie słyszał.

W spocie kandydata PO pojawia się zdanie: "To pewnie z tej czereśni ojciec zerwał pierwszą garść owoców, zaniósł mamie tuż po porodzie".

W każdym poradniku dla młodych matek pojawia się porada, wskazanie, żeby po porodzie nie jeść owoców pestkowych, w tym czereśni (które notabene są pestkowe) gdyż to powoduje bolesne kolki u noworodka. Wiadomo, że wszystko co zjada, wypija matka dostaje się z mlekiem do organizmu dziecka i może spowodować u niego różne reakcje. Czy rodzice Brona o tym nie wiedzieli? Oj ciężkie było dzieciństwo hrabiego-marszałka.

Spożywanie czereśni przez młode matki to jedno, ale w całej tej sprawie najważniejszy jest czas. Otóż jeszcze wczoraj Bronek obchodził swoje urodziny. Przypomnę był 4.06. Tym razem należy zajrzeć do poradnika dla ogrodników/sadowników. Zajrzałam. I jaką informację znalazłam? Owoce czereśnie zbiera się pod koniec lipca!!!Więc w jaki sposób 4 czerwca tata-Komorowski zerwał czereśnie i zaniósł do szpitala? Można by rzec...znowu cud! I tak oto w sezonie truskawkowym szlachta z rodu Komorowskich delektowała się czereśniami...gdyby nie były to czasy komuny powiedziałabym że z importu ;]

Nie wiem czy sztab Komorowskich jest tak głupi wplatając w spot historię z czereśniami, czy to może był pomysł samego Bronka opowiadającego jakieś zmyślone historyjki. Tak czy inaczej Platforma potrafi kłamać nawet w tak błahych sprawach, więc co dopiero mówić o Smoleńsku i aferze hazardowej. Widać że partia nie potrafi stworzyć dobrego spotu wyborczego, a cała kampania wymyka im się z rąk. No cóż...Partia Oszustów.

mobi
O mnie mobi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka