ZofiaBarbara ZofiaBarbara
358
BLOG

Doniesienie o popełnieniu przestępstwa - skarga 2104, 2105

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Prokuratura Apelacyjna w Łodzi - doniesienie o

popełnieniu przestępstwa

Prezes Sądu Rejonowego Łódź-Widzew -skarga 2104

Prokurator Generalny RP -skarga 21o5

Zofia Laska

/Adres/

 

Łódź 14.o9.2013

 

Postanowienie SR dla Łodzi Widzewa Sygn.akt.IC 522|13 z o5.o9.2o13 łamie moje prawo do zwolnienia z kosztów sądowych przy mojej emeryturze 94o.- zł art. 397 & 2 K.p.c mnie nie dotyczy ponieważ SSR K. Grzegorczyk - Klimczak nie przesłał mi Oświadczenia o stanie majątkowym na jakiej podstawie żąda uiszczenia 3oo.- zł za rozpatrzenie zażalenia , dwa odpisy zażalenia zostały złożone w terminie . A wiec Postanowienie jest niezasadne i ma na celu jedynie ponowne oddalenie mojego jak że zasadnego pozwu przeciwko SSR W. Sychniak i B. Lewandowskiemu którzy karygodnie złamali prawo i Konstytucje RP Art 32 i 45 na rzecz świadków składających fałszywe zeznania na rozprawie II C 317|o9 . W|w sędziowie oddalili mój wniosek o złożenie przez świadków przyrzeczenia zgodnie z art.267 K.p.c , a wiec akceptowali łamanie prawa przez świadków Wyrok II C 317|09 jest sprzeczny z protokołem z wizji lokalnej oraz z stanem faktycznym - oskarżeni sędziowie poświadczyli nie prawdę art.271 Kk . Orzeczony Wyrok II C 317|o9 działa na szkodę moja | zasądzono grzywnę 1o.16o. zł bez udowodnienia winy ,dokonano manipulacji terminami co spowodowało oddalenie mojego wniosku o Uzasadnienie Wyroku i oddaleniem apelacji | oraz szkodę interesu publicznego - kolejne rozprawy - kto za to płaci ? - art.231 Kk Jak zaznaczyłam w tytule pismo to jest doniesieniem o popełnieniu przestępstwa przez SSR W. Sychniak i B. Lewandowskiego na rzecz W i St Kłosińskich. Skoro Prezes SR dla Łodzi Widzewa Pan R. Swiecki mimo objęcia tej sprawy osobistym nadzorem nie ma wpływu na sędziów tego Sądu aby orzekali zgodnie z obowiązującym prawem i Konstytucją RP sprawę kieruje do Prokuratury Apelacyjnej w Lodzi domagając się procesu karnego przeciwko w|w sędziom oraz SSR K.Grzegorczyk-Klimczak który orzekł kolejne Postanowienie z przesłaniem “ nie bo nie i co nam zrobisz” - twoje prawa są iluzją władzę realną mamy “My “ . Szanowny Panie Prokuratorze Generalny czy tak powinien funkcjonować Sąd w demokratycznym państwie prawa jakim ponoć jest Polska -Członek Unii Europejskiej w której obowiązuje Konwencja Praw Człowieka Kieruję również uprzejme zapytanie na jakim etapie jest proces kasacji wszystkich Wyroków Sądu Apelacyjnego w Lodzi dot; mojej sprawy jak wynika z Wyroków WSA z 2oo8 r. i 2o1o r. Sad Apelacyjny kierował się również przesłaniem “nie bo nie i co nam zrobisz -twoje prawa są iluzją władzę realną mamy My“

 

W załączeniu : .Pozew ,Skarga - 2o89,Skarga 2099 i 21oo, Postanowienie I C 522|13 z o5.o9.2o13 oraz Skarga 21o3 - która przedstawia całą moją sprawę

1. Pismo to już tradycyjnie zostanie opublikowane na Salonie 24 pl. -walcząca z sądamiZofia Barbara

2. Pismo to kieruje również do Prezesa Trybunału Konstytucyjnego RP w ramach mojej skargi z Art. 79 Konstytucji RP 3. Pismo to kieruje także do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu

PS.

Domagam się wizji lokalnej która potwierdzi moje oskarżenia - fakty materialne nie podlegają manipulacji

 

 

Walcząca o swoje prawa obywatelskie prawa.

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka