ZofiaBarbara ZofiaBarbara
671
BLOG

Pozew Sąd Rejonowy Łódź Widzew

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Podany do publicznej wiadomości pozew dokumentuje perfidne łamanie prawa na rzecz przestępców przez sędziów SR Łódź Widzew i Sądu Okręgowego w Lodzi

Wymienione załączniki znajdują się w aktach sprawy II C 317|o9 i IC65|13

Prezes Sądu Rejonowego Łódź- Widzew

Zofia Laska

/Adres/

P o z e w

Składam ponownie pozew przeciwko : SSR Wioletcie Sychniak i SSR Bartoszowi Lewandowskiemu - który został bezprawnie zwrócony pismem z dnia o3. 06.2o13 Sygn akt I C 65|13 o czym świadczy moje pismo z dnia 05.o2.2o13 skierowane do Prezesa Sądu - Zał.1. W|w sędziowie skazali mnie na grzywnę w sumie 1o.16o.- zł na podstawie fałszywych oskarżeń W i St Kłosińskich oraz ich członków rodziny o rzekome podniesienie o o.6o mb poziomu mojej posesji oraz zlokalizowanie kotłowni niezgodnie z dokumentacją Oskarżenie to jest niezgodne z dokumentami :

1. Protokołem z wizji lokalnej przeprowadzonej w dniu 15.03.2o11 sporządzonym przez SSR B. Lewandowskiego - Zał 2

2. Protokołem oględzin Komisji Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Lodzi z dnia 20.08.2009 - Zał 3

3. Opinią mgr.inż. R. Gibke z 11.2o1o - Zał- 4

4. Faktem pozostawienia szamba wybudowanego przez poprzedniego właściciela nieruchomości, które jest na poziomie posesji a winno być 0.6o mb poniżej5

5. Moja kotłownia jest zlokalizowana zgodnie z dokumentacją jeżeli kotłownia to i komin jest on wysoki na 5.5 mb i oddalony kilka metrów od okien parteru W. Kłosińskiej natomiast kominy W. Kłosińskich widoczne na zdjęciu z wizji lokalnej usytuowane są 1.5 mb od drzwi do mojej sypialni i na wysokości parapetów moich okien

6.Na mój wniosek została wykonana izolacja ściany granicznej widoczna 1o cm nad poziomem posesji Sędziowie orzekający nie udowodnili mi żadnego przestępstwa - za co zostałam skazana na grzywnę ? Oddalono mój wniosek o zaprzysiężenie świadków. Wyrok IIC.317|09 ewidentnie łamie moje prawa obywatelskie gwarantowane w Konstytucji RP Art.32 i 45 podobnie jak Postanowienie SSR W. Sychniak z 04.08 2011 - które odrzuca mój wniosek o apelacje łamiąc art.367 & 1 Kpc -Zał 5 . W|w Postanowienie odrzuca również mój wniosek o uzasadnienie - bezprawnie orzeczonego Wyroku IIC 317|09 - łamiąc art. 328 & 1 . Nie zostałam powiadomiona o terminie rozprawy, nie posiadałam adwokata - skazujący wyrok Sąd zobowiązany był doręczyć mi z urzędu w odpowiednim terminie oraz z odpowiednim pouczeniem. Wyrok zauważyłam dwa miesiące po jego ogłoszeniu przeglądając akta sprawy. W dniu o3.o4.2o12 złożyłam stosowne pismo domagając sie wstrzymania egzekucji dokonywanej na podstawie” Wezwania do dokonania potraceń z renty i emerytury ““wystawionego przez Komornika SR Łódź Śródmieście - Zał 6 Pismo moje Zał 7 nie odniosło żadnego skutku. Sad Okręgowy III Wydział Cywilny Odwoławczy Postanowieniem III Cz 1843 z dnia 19.1o.2o11 i 23.11.2o11 oddalił moje zażalenia na Postanowienie SSR W. Sychniak z o4.o8.2o11.

Proszę o zwolnienie mnie z kosztów sądowych w całości.  

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka