ZofiaBarbara ZofiaBarbara
428
BLOG

Prokurator Prokuratury Generalnej skarga 2106, 2107, 2108

ZofiaBarbara ZofiaBarbara Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pismo to zostaje opublikowane na Salonie 24 pl-walcząca z sadami ZofiaBarbara - a wiec zabawa w praworządność III RP trwa nadal

Prokurator Prokuratury Generalnej Pan M. Chłopik-skagra 2106

Sąd Dyscyplinarny Sądu Apelacyjnego w Warszawie - Rzecznik Pan Marcin Cieslikowski - skarga 2107

Prokuratura Apelacyjna i Sąd Apelacyjny w Lodzi-skarga 21o8

 Zofia Laska

/adres/

 Łódź 3o.09.2013

 Pismo z 19.09.2013 PG VII Ko1 5o4|13 jest bierną odpowiedzią na moją skargę 2105 a więc” poprawnością polityczną “ nie ingerującą w meritum sprawy.

Uprzejmie informuje że:

Ad 1 - SR- Łódź Widzew od rozprawy IV Kp 164|o4 z 21.09.2004 do chwili obecnej orzekł 40 Postanowień i Wyroków łamiących prawo i Konstytucje Art 32 i 45 na rzecz przestępców: PINB oraz inwestora 2 samowoli budowlanych |2003 i 2004 | W i St Kłosińskich. Wyrok II C 317|o9 orzeczony na rzecz W i St Kłosińskich jest kpiną z Konstytucji RP oraz Władz III RP Jedynym postanowieniem wyłamującym się z zasady “ nie bo nie i co nam zrobisz - twoje prawa to iluzja My mamy władzę realną “ to Postanowienie IV Kp 735|11 orzekające mój status osoby pokrzywdzonej.

Ad 2 - Do Prokuratora Generalnego RP 25.10.2009 skierowałam wniosek z art. 398|3 & 2 o sporządzenie kasacji do Wyroku Sądu Apelacyjnego Sygn.akt IACa 5o5|o9 opierając się na Wyrokach WSA : II SA|Ld 683|o8 i IISA|Ld 934|08 oraz oddaleniu mojego wniosku o wizję lokalną i dopuszczenie opinii biegłego. Wniosek został oddalony z powodu mojego braku uprawnień. Z racji mojej małej emerytury został mi przydzielony adwokat z urzędu mec. Andrzej Herman . Do chwili obecnej nie otrzymałam kopii sporządzonego wniosku o kasacje. SS Apelacyjnego : K. Depczyński, B. Wiklak oraz M. Stanek orzekając IACa 505|o9 w dniu 09.09.2009 ewidentnie złamali prawo budowlane oraz Konstytucję RP Art 32 i 45 na rzecz przestępców :1. ówczesnego Prezydenta Lodzi J. Kropiwnickiego łamiącego PrBud oraz Konstytucje RP Art.7,21,32 na rzecz PINB, 2. PINB, LWINB - łamiących PrBud i Konstytucję RP art 7.21 i 32 na rzecz przestępców W i St Kłosińskich 3. inwestora 2 samowoli bud.W i St Kłosińskich którzy przez dokonane samowole łamią moje prawa własności nie ulegające przedawnieniu art.223 & 1 Kc .

W|W sędziowie złamali prawo poprzez:

1. oddalenie mojego wniosku o wizję lokalną i dopuszczenie biegłego,

2. zignorowanie w|w Wyroków WSA,

3. zignorowanie pisma Prokuratury Krajowej PR V A 123|o7 z 06.06.2007 które sugeruje Prokuraturze       Apelacyjnej wyeliminowanie z obrotu prawnego wszystkich Decyzji RUB J. Kropiwnickiego dot: mojej sprawy.

 Moje 2109 skarg do Władz III RP jest zasadne w świetle mojego statusu osoby pokrzywdzonej IV Kp 735|11, kolejnego Wyroku WSA II SA|Ld 1265 skazującego PINB na grzywnę za bezczynność w wykonaniu w|w Wyroków WSA Dzięki łamaniu PrBud i Konstytucji RP przez Łódzką Prokuraturę Apelacyjną oraz Łódzki Sąd Apelacyjny na rzecz w|w przestępców 2 samowole budowlane do chwili obecnej nie są doprowadzone do stanu zgodnego z prawem A wystarczy zarządzić wizję lokalną | stan faktyczny nie ulega manipulacji | która stwierdzi zasadność moich skarg skierowanych do Władz III RPna Łódzki Układ Władzy tj. Urząd Miasta, Sąd Apelacyjny, oraz Prokuraturę Apelacyjną - Układ który łamie moje prawa obywatelskie oraz Konwencję Praw Człowieka na rzecz w|w przestępców Domagam się kasacji wszystkich Wyroków Sądu Apelacyjnego orzeczonych w mojej sprawie.

Pismo to kieruję również do Prezesa SR Łódź Widzew.



 

 

Jestem emerytką, uczę się posługiwać komputerem i odkrywam zasoby internetu ;-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka