5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
224
BLOG

Mecenas - Komunista - Jan Olszewski

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 2

Wiedziałem że był dobrym adwokatem ,co pokazał broniąc,jeszcze za PRLu ,ludzi prześladowanych za działalność antykomunistyczną.Tak,był człowiekiem opozycji.

Był przez kilka miesięcy Premierem.Moje zdanie jest takie,że był beznadziejnym Premierem,najgorszym po 1989 roku.Dlaczego tak uważam? To pod jego bokiem i za jego zgodą dokonano największej grabieży na Polsce.To wtedy,dzięki tzw.ustawie budowlanej,nastąpiło "uwłaszczenie"  nomenklatury.

Teraz dowiedziałem się,z taśm,że przede wszystkim Jan Olszewski to komunista.

"Na działce,na której w latach '90 uwłaszczyło się środowisko jego poprzedniej partii Porozumienie Centrum (prezes PiS mówi,że stało się to gdy rządzili KOMUNIŚCI),Srebrna chce wybudować(...)

I kto by pomyślał,że nóż w plecy wbije mu (Olszewskiemu),ten który co jakiś czas przywołuje Olszewskiego,jako najlepszego Premiera.Ale ci którzy znają morale Kaczyńskiego   ,zapewne się nie dziwią.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka