Anka K Anka K
265
BLOG

Czy jestem niewolnikiem w swoim kraju?

Anka K Anka K Rozmaitości Obserwuj notkę 10
Zgodnie z prawem naturalnym ludzie posiadający rozum i wolną wolę z natury powinni czynić dobro. Podstawowa zasada takich osób to NIE KRZYWDŹ I NIE DAJ SIĘ KRZYWDZIĆ INNYM.

image


Zanikanie granic pomiędzy dobrem a złem

Przez wieki Polacy żyli w kręgu cywilizacji łacińskiej. Człowiek uważany był jako OSOBA wolna i rozumna. W cywilizacji łacińskiej państwo opierało się na narodzie, a rządzących obowiązywały te same prawa moralne co poddanych. Prawo wywodziło się z etyki i podlegało ocenie moralnej. W prawie rodzinnym uznawane były tylko małżeństwa monogamiczne, obowiązywał rozdział kościoła o państwa, a zasady współpracy określały umowy o charakterze konkordatowym.

Siły globalne od wieków chcąc zapanować nad całym światem starają się w Europie zburzyć autorytet kościoła katolickiego oraz obowiązujący kodeks moralny, zaś strukturę państw narodowych zastąpić federacją państw. TRWA REWOLUCJA KULTUROWA.

Od etyki, praw moralnych ważniejszy jest zysk wielkich korporacji.
Od praw człowieka ważniejsze są prawa PLANETY.
Rodzina jest konfrontowana z okazjonalnym seksem z wieloma partnerami.
Wartościowe, sprawdzone teorie są zastępowane utopijnymi wizjami.

Na podobnych zasadach burzone są kolejne dziedziny naszego życia. Nie ma żadnych granic, których nie wolno ludziom przekraczać dla chęci chwilowego zysku.


Dlaczego jestem stale monitorowana?

Pragnę sprawdzić cenę jakiegoś produktu, potem tygodniami w internecie wyświetlają mi się reklamy tego produktu.

Naciskając przycisk image wiem że ta moja drobna decyzja może zostać wykorzystania do nieznanych mi celów.

image

W większych polskich miastach jest zamontowanych tysiące, a może miliony kamer. Przykładowo już w 2013 roku na skrzyżowaniu ul. Marszałkowskiej z Alejami Jerozolimskimi było zainstalowanych 52 kamer.

Marzy mi się trochę więcej prywatności.


Dlaczego nie pozwalają mi jeść plonów ziemi?

Od lat 90.tych niszczone jest polskie rolnictwo, aby nie stanowiło zbyt silnej konkurencji w Europie. Metod jest wiele, np. 15 SPOSOBÓW NA ZNISZCZENIE POLSKIEGO ROLNICTWA!

Już dzisiaj produkty spożywcze sprzedawane w tzw. sieciówkach zatrute są chemicznie, ale w najbliższej przyszłości coraz mniej plonów polskich rolników będzie dostępnych w sprzedaży.

image

Ja jeszcze pamiętam smak mleka bezpośrednio wydojonego od krowy, ale młode pokolenie go już nie zna. Dzisiaj na wsi trudno kupić świeże jajka czy serek z lokalnego mleka, sami rolnicy kupuję je w sklepach.

Na szczęście znam wiejski bazarek, gdzie jeszcze mogę kupić produkty bezpośrednio od rolnika. Niestety niedługo nawet te nieliczne bazarki mogą być zamknięte.

image


Jak długo pozwolą mi jeździć moim samochodem?

l


Doczekaliśmy czasów, kiedy główni światowi politycy na poważnych konferencjach Forum Ekonomicznego i szczytu klimatycznego ONZ w USA z uwagą słuchają "rozhisteryzowanej" uczennicy Grety Thunberg oraz reagują na jej postulaty postulaty. Opinie naukowców polityków nie interesują!!!

Trochę prawdziwych informacji na bieżące tematy możemy poznać z nagrania Hubert Czerniak - Wkrótce zmuszą nas do tego! Czy te urządzenia są bezpieczne? Samochody elektryczne.


Nie marzę o nowym wspaniałym świecie!


W tym krótkim nagraniu usłyszeliśmy,  jak ludzie sami rezygnują z wolności w WIELKIM mieście Nowy Jork. 

image
Benjamin Disraeli  (1804-1881) premierem był w latach 1868-1880.

Marzą mi się czasy.
kiedy powróci granica pomiędzy dobrem a złem,
prawdą a fałszem


Więcej:

  1. Dr Aldona Ciborowska: Czy mamy jeszcze prawo do prywatności?
  2. Hubert Czerniak - Wkrótce zmuszą nas do tego! Czy te urządzenia są bezpieczne? Samochody elektryczne
  3. KOMUNA WRACA! CENZURA nadchodzi. Pieniądze to NIE WSZYSTKO. Pieniądz CBDC | Katarzyna Szewczyk
  4. Niszczenie rolnictwa w Polsce trwa w najlepsze, wszystkie świnie w mojej wsi wybite
  5. Czy zamienniki mogą być lepsze od mięsa w naszej diecie?

Anka K
O mnie Anka K

Interesuję się współczesną historią, psychologią społeczną i turystyką.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości