raindog raindog
353
BLOG

Zwis Hofmana... Wielkie mi mecyje

raindog raindog Polityka Obserwuj notkę 5

Zwis Hofmana.  Wielkie mi mecyje.

 

Hofman zawiesił się już dawno, jak cały PiS zresztą. Wiszą więc i przebierają nogami. Tylko Hofman zwisa. Tak sobie wymyslił.

PiS zawiesił się, bo program jest wadliwy.

Naprawiają go od lat eksperci prezesa, gołymi rękami naprawiają,  nie bacząc na straty.

Eksperci, jak to w PiS-ie działają według wytycznych Pana Jarosława, a to znaczy;

"Pryncypialne powtarzanie tych samych błędów, przy równie pryncypialnej nadziei na lepsze wyniki."

Upór wręcz piękny. Czy mądry ?

Ciemno się robi i spojrzałem w gwiazdy. Gołym okiem widać, że PiS do władzy nadaje się tak, jak krowa do galopu po   Mlecznej Drodze.

Ot ,Kosmosik prezesa…

 

Pozdrawiam, tymczasem

raindog
O mnie raindog

jaki jestem? Wysoki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka