kemir kemir
900
BLOG

To się źle skończy..

kemir kemir Sądownictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 47


https://twitter.com/AGozdyra/status/1742919350766682437


Jeżeli Hołownia prosi prezesa Prusinowskiego o ustalenie składu, który nie budzi wątpliwości, to ... ja nie mam już pytań.

Jesteśmy bez wątpienia jedynym państwem na świecie (nie licząc dyktatur) w którym polityk "prosi" sąd o "ustalenie składu nie budzącego wątpliwości". To rzecz charakterystyczna dla totalitaryzmów! Jesteśmy też niewątpliwie jedynym państwem na świecie, który ma podwójny system prawny, w którym politycy decydują kto jest sędzią, a kto nie, co jest konstytucyjne, a co nie, jakie zapisy prawa są "prawne", a jakie nie, jacy ludzie wykonują swoje obowiązki zgodnie z prawem, a jacy nie.

To jest jawna ANARCHIA, a właściwie przejęcie władzy w sposób znany z południowoamerykańskich czy afrykańskich puczów, kierowanych przez mafie, kartele lub obce agentury.

Panie prezydencie Duda! Czas działać. Bo inaczej na zawsze przyklei się do pana łatka prezydenta z przekręconym nazwiskiem!

kemir
O mnie kemir

Z mojego subiektywnego punktu widzenia jestem całkowicie obiektywny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo