Wojciech Olejniczak Wojciech Olejniczak
312
BLOG

PSL robi kampanię za unijne pieniądze

Wojciech Olejniczak Wojciech Olejniczak Polityka Obserwuj notkę 10

Telewizyjna „Jedynka”, blok reklamowy między „Wiadomościami” a „Sportem”. Prime time do kwadratu.

Tysiące traktorów, tysiące nowych miejsc pracy, uśmiechnięte dzieci, zadbane zwierzęta hodowlane. A na zakończenie minister Sawicki informujący, że Polska dobrze wykorzystuje programy unijne dla rolnictwa i obszarów wiejskich. Wzorowa reklamówka wyborcza PSL-u.

Czekam na zieloną koniczynkę i tajemnicze oblicze prezesa Pawlaka. Zamiast nich widzę jednak logo Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i flagę Unii Europejskiej.

Nie mam wątpliwości, że to kampania wyborcza robiona za pieniądze Unii i pod przykrywką promocji funduszy unijnych. To rzecz niedopuszczalna. Swego czasu komentatorzy oburzali się, gdy premier Buzek wystąpił jako lektor w spocie promującym nieszczęsne cztery reformy. Dzisiaj PSL jedzie po bandzie.

Nie odbieram PSL-owi prawa do prowadzenia kampanii. Niech robi ją, byle za swoje. I niech nie upartyjnia funduszy unijnych. One nie są ani własnością, ani nawet zasługą PSL-u. Są dobrem wszystkich rolników i mieszkańców wsi. Ludzie na wsi nie dadzą się nabrać na takie sztuczki. Niezaspokojone potrzeby są tak duże, że szkoda marnować pieniądze na telewizyjne spoty.

Daj Pan spokój, Panie Sawicki.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka