Natenczas Wojski... Natenczas Wojski...
432
BLOG

Pilne pytanie techniczne!

Natenczas Wojski... Natenczas Wojski... Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Jak to możliwe, że z mojej notki, nie - notki  http://paradicsom.salon24.pl/634085,szogun-i-samuraje-na-wycieczce  bez mojej wiedzy i zgody usunięto najpierw filmik, a później komunikat o  rzekomym  wycofaniu filmu z obiegu na wniosek właściciela praw do filmu, pokazujący jeden epizod z osławionej wizyty Komorowskiego z Kozieją w japońskim parlamencie, po czym w to miejsce wklejono materiał przeze mnie niepożądany?

Szczególnie bulwersujący jest fakt, iż najwyższą troską właścicieli tego miejsca jest podobno ochrona danych użytkowników.

Ktoś może mi wytłumaczyć, jak mogło dojść do ingerencji w treść mojej notki?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka