Parakalein Parakalein
37
BLOG

Ja wiedziałem, że tak będzie...

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 16

Musiałem wyjść z domu w trakcie meczu.

Było 1:0 w plecy.

Wsiadam do auta, radio, Trójka, lecą Pustki.

Wchodzi relacja live - kuriozalny gol. Redaktor zwala na Pustki. 2:0 w plecy.

A w głowie myśl - będzie dobrze.

Już nigdy nie zwątpię w Lecha - tak sobie obiecałem sobie, gdy traciłem głos od darcia się, po ich pięknej, poprzedniej, zwycięskiej pogoni za wynikem.

Wchodzę do rodziców - Internet krzyczy, ja krzyczę....

Wiedziałem, k..., wiedziałem.

 

Wiedziałem, że te wieśniackie zagrywki graczy ligi włoskiej - jak to ktoś kiedyś powiedział, tak emocjonującej, jak czekanie na "pekaesioka" -  muszą zostać ukarane przez niesamowitych chodoków Smudy.

Szczypali, kopali i w dupe dostali..

Szkoda tych dwóch bramek, ale nic to.

Lewandowski po meczu powiedział - graliśmy do końca.

Ja mam wrażenie, że tego nam w kraju brakuje - tej woli walki do końca.

Franc pokazuje coś niesamowitego - że mozna zmienić polską tendencję do pitolenia, piciu piciu po sprawie, przed jej zakończeniem.

Chodoki walczą, biegają i są wyjątkowi w skali naszego kraju.  Lech jest drużyną wyjątkową!

JACEK, FRUWAŁEŚ???

Będziemy fruwać po meczu we Włoszech, zobaczysz!!!!

 

 

 

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka