Parakalein Parakalein
52
BLOG

Moi nowi przyjaciele

Parakalein Parakalein Polityka Obserwuj notkę 9

Dziś, dzięku nieocenionej czujności Follow'a, trafiłem na perełkę.

Dzięki niemu, od dziś mam nowych przyjaciół, ai powodowany chęcią podzielenia się moją radością z Wami napiszę jeszcze oficjalnie:

JESTEM DUMNYM PRZYJACIELEM ........... Brytyjskiej Partii Narodowej (BNP)

Jestem przyjacielem partii, która wzywa  do walki z imigrantami pod hasłem 

"Battle for Britain"

Jestem przyjacielem partii, która chce wyrzucenia moich rodaków z Wysp.

OBY ICH WALKA BYŁA NAGŁAŚNIANA WE WSZYSTKICH MEDIACH IMPERIUM I BYŁYCH KOLONII JEGO.

Niech plakat reklamowy akcji będzie przyklejony na każdym rogu, w każdej czerwonej budce telefonicznej, w każdym centrum handlowym, w każdym piętrowym autobusie,i wszędzie....

Niech temat podchwycą wszystkie media zagraniczne, światowe, te main i offowe.

NIECH PONIŻSZY PLAKAT I BANER REKLAMOWY PARTII OBIEGNIE CAŁY INTERNET.

źródło zdjęć: http://bnp.org.uk

 

KOCHANI PRZYJACIELE Z BNP, JAKO POLAK I PATRIOTA JESTEM WAM DOZGONNIE WDZIĘCZNY.

 

Parakalein
O mnie Parakalein

Materiały zawarte na blogu są moją własnością. Mogą być dowolnie wykorzystywane przez innych wyłącznie w celach niekomercyjnych. Komercyjne wykorzystanie jest możliwe wyłącznie po uprzednim poinformowaniu mnie via mail oraz podaniu w cytowanym tekście źródła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka