POLFIC POLFIC
440
BLOG

Erkowe strzelanie po płotach.

POLFIC POLFIC Polityka Obserwuj notkę 42

Witam,

Wczoraj napisałem notkę *, i znany propagandysta Erek zjawił się natychmiast, jak się domyślam, w celu ośmieszenia, zdyskredytowania, nie wiem czy mnie czy tego o czym napisałem.  

W jaki sposób? 

Najpierw starał się przekazać, że wykonywanie piosenek na paryskich dworcach jest reżyserowane, nie spontaniczne, profesjonalne. Chciał być złośliwy, ale .... jeżeli ma rację, to można z tego wyciągnąć wnioski dla nas optymistyczne a dla nich niezbyt. Ale o tym będzie szerzej w innej notce. 

Następnie zwrócił uwagę, że wykonawca polskiej piosenki, której tekst przy tej okazji przytoczyłem, zabronił KOD-owcom używać na ich manifestacjach. Zapomniał biedaczek, że w sprawie koronki i szczepień jest dokładnie po tej samej stronie co KOD, PO czy też Hołownie :)

Najbardziej mnie rozbroił gdy wyjaśnił wszystkim, że sytuacja w Teksasie jest spowodowana szczepieniami. Czyli proszę, Erek, sługus tutejszych Horbanów i Niedzielskich, wie; ale amerykański guru covidian Faucci nie wie. Może wiec powinien Erek zostać doradcą Faucciego. Od propagandy oczywiście. :)

Był jeszcze jeden ancymon, pan Kierownik, który zasugerował, że ludzie tańczący na paryskich dworcach to zielone ludziki Putina maszerujące na Donbas. Tu już miałem niezły ubaw. :)

Wiem, że te ich wypowiedzi powinienem tu przytoczyć, ale skoro tego nie zrobiłem, to może ktoś zajrzy do omawianej notki, bo .... Warto przeczytać :)

Pozdrawiam :)

* https://www.salon24.pl/u/polfic/1127077,kto-to-jeszcze-pamieta

POLFIC
O mnie POLFIC

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka