Animela Animela
293
BLOG

Gdy media robią łaskę rządowi

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

To, co wyrabiają medialne kurtyzany, to jest jednak mistrzostwo świata i powinno się znaleźć w Księdze Rekordów pod pozycją "najlepsza cichodajka". Oto money.pl - portal rzekomo poważny - oświadcza, że "Agencja Moody’s potwierdziła długoterminowy rating Polski w walucie obcej na poziomie "A2", a jego perspektywa pozostała stabilna". Dalej komentarz redakcyjny: "To w głównej mierze efekt poprawy stosunków z UE od czasu zmiany rządu w grudniu 2023 roku. Ocena byłaby wyższa, gdyby relacje między prezydentem a rządem były lepsze.".

Ponieważ byłam prawie pewna, że identyczna rating Moody's podała w ubiegłym roku, za rządów PiS, już miałam szukać potwierdzenia tej informacji, ale najpierw doczytałam notkę do końca. Oczywiście: "Ostatniego ratingu Polski Moody's dokonała w październiku ubiegłego roku. Decyzja była identyczna. Agencja uznała, że perspektywa jest stabilna.".

Eh, wy dziwki portowe, naprawdę chce się womitować wobec tak drastycznego aktu robienia dobrze Tuskowi za wszelką cenę ...

https://www.money.pl/gospodarka/rating-polski-dobre-wiadomosci-dla-rzadu-donalda-tuska-7008946771835776a.html

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura