Polskie ZOO Polskie ZOO
638
BLOG

Pełne dane Prokuratora Apelacyjnego Andrzeja Tańculi podane przez prok. Seremeta

Polskie ZOO Polskie ZOO Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

JAK ROBIŁ KARIERĘ ANDRZEJ TAŃCULA

PROKURATOR APELACYJNY W BIAŁYMSTOKU

Dałem mu ksywę "Czyściciel". Jeszcze podczas ostatniej rozmowy coś pobakiwał, że zebrałem o nim dane. Jest głównym bohaterem „Sprawy 1 Ds. zatuszować/12” więc co się dziwi. Wolno mi. Zażądałem od Prokuratora Generalnego Andrzeja Seremeta pełnych danych o Tańculi. Wolno mi wiedzieć kim jest ten, który stał na straży zatuszowania przestępstw. Inne ofiary jego uczciwości mogą też wiedzieć kim jest Tańcula. I ten jego prokurator-samobójca. Pisałem mu wielokrotnie, że doskonale wiem, że on odpowiada za końcowy efekt śledztw a nie Pogoda. Tak na chama tuszowali, że Tańcula nie potrafił odpowiedzieć na pytanie kto drukował zdjęcia USG w dn. 10 lutego 2011 roku. Drukował je lekarz tylko Wąsak z Banasiuk tak gorliwie tuszowały, że same poświadczyły nieprawdę a Tańcula musiał to posprzatac. Dlatego nie wie kto je drukował. Dlatego nie zrobił ekspertyzy by nie wiedzieć, ze lekarz a Wąsak i Banasiuk kłamały. Tuszowali, bo byłem tylko skórą dla łowców skór w prokuraturze. Mam nadzieję, że poniższa kariera skończy się ostatnim wpisem... O treści „W dniu tym a tym legł na pryczy obok byłego Prokuratora Apelacyjnego Jerzego Hopa za tuszowanie przestępstw”? A może za sprzątanie...

 

image

image

image

Polskie ZOO
O mnie Polskie ZOO

Ludzie nie wierzą, że to co się zdarzyło miało miejsce. Ale się zdarzyło. Pani Sędzia Barbara Piwnik, była Minister Sprawiedliwości nazwała to "anomalią siedlecką" w wymiarze sprawiedliwości. Na blogu tym nie będzie nazwisk przestępców. Będą tylko nazwiska osób wypełniających funkcje publiczne i będące osobami publicznymi. Będę wyciągał ich pochowanych za organami Państwa. Tak jak nawołuje Leszek Balcerowicz. A za myśl przewodnią obieram pytanie europosła Wojciechowskiego "Czy sędzia Zych wzięła łapówkę?" A i słowa Adama Sandauera powtórzę jako moje "Ta strona poświęcona będzie skur..stwu. Oczywiście tylko i nie całemu. Za dużo tego w naszym państwie. Opisuje ona to co było moim losem. Każdej zamieszczonej informacji mogę dowieść i bronić dokumentami". Jednocześnie przepraszam za błędy literowe. Jestem po ciężkim paraliżu i czasem mam kłopoty ze wzrokiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka