Postwykształciuch Postwykształciuch
276
BLOG

Sceny z emigracji 1

Postwykształciuch Postwykształciuch Gospodarka Obserwuj notkę 7

Poniżej kolejny cytat z internetu w ramach mojej kolekcji:

 

 ~Piotr: Skończyłem w PL SIMR na Politechnice Warszawskiej. Po studiach nikt mnie nie chciał zatrudnić bo nie miałem doświadczenia. Szukałem 4 lata po czym podjąłem pracę sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym za 1800 zł. Później na magazynie za 2200. Nikogo nie obchodziły moje kwalifikacje i skończone szkoły oraz kursy. W Anglii pracuję w Birmingham w fabryce Jaguara, już na rozmowie kwalifikacyjnej byli pod wrażeniem mojego wykształcenia i umiejętności, pokazałem im tez kilka moich projektów jeszcze ze studiów. Jestem inżynierem i pracuję jako inżynier, zarabiam 80 tys funtów rocznie, czuję się szanowany i doceniany. Nigdy nie wrócę do Tusklandu! I każdemu, który chce żyć jak człowiek polecam emigrację. Uczcie się języków, róbcie kursy, kończcie szkoły i za granicę po NORMALNE życie!!!! 

 

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka