samaslodycz czyli potwór samaslodycz czyli potwór
600
BLOG

Nawet lemingi na to nie zasługują...

samaslodycz czyli potwór samaslodycz czyli potwór Polityka Obserwuj notkę 22

 

Czy Janusz Palikot odejdzie z PO czy nie odejdzie? Założy własną partie czy nie założy? Zmiażdży lewicę i oskubie Platformę, czy też nie zmiażdży i nie oskubie? Jak zachowa się Jarosław Gowin? Co zrobi premier po wypowiedzi Andrzeja Halickiego? Odpowiedzi na te pytania i tylko one interesują dziś P.T. Blogerów i Komentatorów Salon24.
Ale nie mnie! Nie interesuje mnie Partia Oszustów razem ze swoim premierem i byłym hrabią Prezydentem. Nie obchodzą mnie brudy wypisywane i wygadywane przez Janusza Palikota, jego komiksy wykpiwające ofiary smoleńskiej tragedii, hipokryzja Jarosława Gowina, ustawiane mecze Donalda Tuska, ani nawet (tu zdradzę moją największą tajemnicę) pisane na jedno kopyto („niech szlag trafi Kaczyńskich!” – nb. jednego już trafił) teksty krakowskiej blogerki. Przestałam się ich wszystkich zusammen do kupy czepiać.
Interesuje mnie za to wyjaśnienie katastrofy. Chcę wiedzieć, dlaczego zginął mój Prezydent z Małżonką i dlaczego wraz z nimi śmierć poniosły jeszcze 94 ofiary. Chcę wiedzieć, kto zawinił. Chcę wiedzieć, dlaczego tuskowy rząd nie za bardzo się stara, aby nam przyczyny tej tragedii przybliżyć.
             Interesuje mnie nasze zadłużenie, choć wiem, że ani ja, ani moi najbliżsi nie będziemy go spłacać. Ja – bo jestem za stara, oni – bo nigdy tu nie wrócą. Interesuje mnie – bo ktoś tu jednak zostanie i poniesie odpowiedzialność za dziurawe ręce Partii Miłości. Nawet lemingi na to nie zasługują. Tyle że lemingi wciąż jeszcze wierzą w geniusz Donalda Tuska, a kiedy przestaną wierzyć, będzie już za późno. Już nie będzie co zbierać. I ani Władimir Putin ani Angela Merkel Polsce nie pomogą. Najwyżej Putin Tuska uściśnie, a Angela Merkel go poklepie.
              Tylko czy to wystarczy?
 

Dla jednych samasłodycz, dla innych potwór. Zależy od punktu siedzenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka