Siff bis Siff bis
110
BLOG

Znikające wieńce

Siff bis Siff bis Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

Po wczorajszym dniu przypomniał mi się dzień gdy jako chłopak towarzyszyłem dziadkowi w pogrzebie jego kolegi powstańca Śląskiego w Żorach. To był rok 1968 lub 69. Grupa Powstańców Śląskich była na podwórzu domu - pogrzeb był z domu zmarłego -  a ja młody kręciłem się  w pobliżu. W pewnym momencie pod dom podjechała czarna "limuzyna" i autobus - z Katowic. Jak się okazało był przyszły vice premier i delegaci z KW PZPR. Do domu nie weszli bo tam ludzie się modlili. Przed domem postawili spory wieniec i czekali. 

cdn.

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo