Siukum Balala Siukum Balala
576
BLOG

Mojemu " przyjacielowi " Eternity

Siukum Balala Siukum Balala Społeczeństwo Obserwuj notkę 64

Szanowny Eternity, słowo przyjaciel to ważne słowo, słowo mające swoją wagę. Niosące duży ładunek rzeczy pozytywnych. Aby kogoś nazywać przyjacielem trzeba zjeść z nim beczkę soli, myśmy wspólnie nie opróżnili nawet niewielkiej solniczki. To że 13 lat temu opisałem historię zagłady olsztyńskich Żydów ( dla przypomnienia dokonanej przez Niemców ) i dedykowałem ją " mojemu przyjacielowi Eternity " w żadnym wypadku na wyciąganie wniosku, że jesteśmy przyjaciółmi, nie pozwala. Notka była dedykowana innemu Eternity. Z tamtym można było jeszcze wymieniać jakieś poglądy. Z obecnym ( podmienionym ? ) dyskutować już się nie da. Bo jak można rozmawiać o Holocauście  z kimś kto stawia zarzut Polakom, że nie uratowali swoich 95 % Żydów ( 3.5 mln ) jednocześnie za przykład dając Danię, która uratowała 100% swoich Żydów ( 8 tys. ) Ktoś kto robi takie porównania jest albo ignorantem, albo skończonym durniem, albo przepełnionym nienawiścią i złą wolą, człowiekiem. Zatem potraktuj ową dedykację " mojemu przyjacielowi Eternity " jako zwykłą figurę retoryczną. Z uszanowaniem Siukum Balala - serdeczny przyjaciel wielu ludzi, niestety Ciebie wśród nich nie ma. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo