Tomasz Król Tomasz Król
69
BLOG

Wstęp

Tomasz Król Tomasz Król Polityka Obserwuj notkę 0

Witam Wszystkich.

Dlaczego tu jestem? Zainspirowało mnie do tego to, że gdy w dzień katastrofy TU-154M udałem się pod wrocławską Katedrę, pewna Pani (przepraszam, że nie pamiętam imienia, ale w tamtym dniu nic nie było dla mnie racjonalne) często wspominała o stronie "salon24", dlatego sam chciałem sprawdzić "co to jest". Dodatkową siłą napędową okazały się słowa tej samej Pani razem z mężczyzną, z którym mieliśmy przyjemność dyskutować pod Kościołem Uniwersyteckim - "Dlaczego nie działam" (w kontekście moich słów, że chcę dobrze dla własnego Kraju mimo, że wśród osób w moim wieku nie jest to powszechne i tym bardziej modne). Odpowiadając na to pytanie, nie myślałem o tym, że ktoś jednak może popierać myśli polityczne młodych. Obecnie większość osób twierdzi, że młodzi są nijacy, nie znający się na polityce i nie myślący o wartościach takich jak Patriotyzm, Wiara, Honor, dobro Ojczyzny. Swoimi notatkami mam nadzieję to zmienić i liczę, że jeśli uda mi się Was, Drodzy Czytelnicy przekonać, uzyskam Wasze wsparcie w przyszłości. Będę pisał co sądzę o bieżących sprawach w polityce, gospodarce itp. Będę też pisał to co myślę, że powinno zostać zrobione lub co NIE powinno. Już niedługo pierwsze teksty.

 

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.

Tomasz Król

Najważniejszą wartością - praca dla Polski.W każdym znaczeniu. Obiektywnie o tym co widzę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka