treffl treffl
207
BLOG

31 rocznica Wielkiego Nieinternowania Jarosława Kaczyńskiego

treffl treffl Polityka Obserwuj notkę 1

- Wieczorem mnie wypuścili i było to dla mnie bardzo niemiłym zaskoczeniem. Nie ukrywam, że nieprzyjemnym, bo przecież działałem cały czas. Uważałem zresztą, że jestem w sytuacji dużo gorszej niż internowani. Miałem absolutny imperatyw, że muszę działać, i sądziłem, że w efekcie pójdę siedzieć, co było gorsze od internowania - mówił w wywiadzie dla "Gazety Polskiej" Jarosław Kaczyński.

 
Tego nie wymyśliłby nawet najlepszy polski kabaret. Co Jarosław otworzy paszczę, to śmiech jest na cały kraj. Tylko drogo ten kabaret kosztuje. Czy znowu złośliwe media przekręciły złotą myśl Jarosłąwa? Nie! To "Gazeta Polska" cytuje klasyka dobrego humoru. Większość Polaków wspominała kolejną rocznicę, kiedy na ulice miast wyjechały czołgi, a Jarosław? Jarek - nasz najwybitniejszy w historii opozycjonista, choć tak naprawdę szeregowy działacz NSZZ, obchodził swoją, 31 rocznicę Wielkiego Nieinternowania! Boję się kolejnej wypowiedzi prezesa Jarosława. Może równie skromnie wyznać, że np. przeprowadził nasz naród przez Morze Czerwone...
treffl
O mnie treffl

Chyba jeszcze normalny...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka