Ufka Ufka
3770
BLOG

Halicki, ty nicponiu!

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 38

 

Andrzej Halicki złożył do warszawskiego komisarza wyborczego skargę ws. referendum dotyczącego odwołania prezydent stolicy. Ma zastrzeżenia do prawidłowości zbierania podpisów pod wnioskiem o referendum. Już raz miał, pytał się PKW, ona spuściła go po brzytwie, poleciał skarżyć się gdzie indziej.
I jakie cienkie zarzuty! Jakieś czepianie się karty na której zbierano podpisy!
A przecież można było inaczej! PIS zbierał podpisy przede wszystkim stacjonarnie - pod parasolami ze swoim logo. Na pewno podchodzili jedynie zwolennicy Platformy - skąd w stolicy ciemnogród? - po to, aby poprzeć Swoją Drogą Hanię. Ja z kolegą, jak już pisałam - zbierałam "mobilnie" - w koszulkach z logo PISu. Ale przecież ktoś mógł nie zauważyć, pewnie mu się pomyliło z PO. I podpisywał! Mało to ludzie podpisują bez czytania? Nawet ministrowie, nawet Premier!
A serio? Może Pan złożyć projekt ustawy - a tam będzie napisane ile podpisów na karcie, jaki margines, jaki wymiar ma mieć kartka, ile milimetrów rubryczka na podpis. W końcu pan Arłukowicz wydał rozporządzenie co do recept i kilka milionów poszło się...Jeszcze leć Pan do Prezydenta - niech podniesie próg ważności referendum do 150% zameldowanych w mieście. Ale to na przyszłość. Teraz niestety trzeba zacisnąć zęby i szykować się do referendum Bo skoro trwa wojna to należy unikać zbędnych potyczek, skracać front, nie powodować wykrwawienia armii. No chyba, że chodzi zupełnie o coś innego? Pan podobno schetynowski kret? No to składaj Pan, składaj wszędzie! Pod artylułem na forum GW o Pana skardze w tej chwili 218 komentarzy. Poświęciłam się, przejrzałam pierwsze 100. A tam bluzg za bluzgiem. Ale poza bluzgami także takie: Moja siostra nie miała iść na referendum - popiera SLD - ale teraz powiedziała, że na pewno pójdzie.
No to liczę na to, że będzie Pan latał po studiach przed samym referendum i namawiał aby ludzie nie szli. Ma Pan dużą siłę przebicia, co z tego, że na odwrót?

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka