sztachx8 sztachx8
206
BLOG

Jak nie kijem go, to pałą!

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 0
Dla mnie propozycja pana premiera Belki, nomen omen nominowanego i sprzymierzonego teraz z POrządem
(wlazłeś między wrony, krakaj jak i one)
jest swoistym
szantażem.

Nie zgodzicie się na obniżenie składki?
Będziecie się stawiać?

To WSZYSTKO pójdzie do ZUS i NIC nie dostaniecie!
Taka naturalna dla liberałów z PO nacjonalizacja naszych przyszłych emerytur
- cel uświęca środki.

  Eeeech, zwolennicy PO...
Naprawdę chcecie głosować na ludzi, którzy proponują takie prowizoryczne rozwiązania - na tzw. ślinę,
 
zamiast spójnej i w miarę logicznej, zakrojonej na szeroką skalę reformy finansów Państwa?

Jak dla mnie to nerwowe, paniczne poszukiwanie na gwałt, na szybko, kasy jest i Passe, i Żenua.
POśpiech jest wskazany przy łapaniu Pcheł

PS. Mieliśmy być jakoby zieloną wyspą, potęgą...a nie kraikiem  co z pustego to i Salomon nie naleje :(

 

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka