Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

17.04.2024, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Zadowolenie: Ile razy słyszeliście kogoś mówiącego "Gdybym miał jego pieniądze, mógłbym robić rzeczy po swojemu. Ale czy oni wiedzą, że tak trudno jest znaleźć mało który bogaty człowiek jest zadowolony. Joe "Red" Hayes & Jack Rhodes

imageBył taki okres, gdy zarabiałem średnio. Jako że większość pieniędzy przepijałem, a przy okazji starałem się udawać, że wszystko jest w porządku i żyję normalnie - nie mogłem nic zaoszczędzić i pozwolić sobie na jakieś ekstrawagancje, typu nowa koszula. Ta, zresztą, nie była mi potrzebna. 

Gdy przestałem pić, pierwsze co zrobiłem, to wymieniłem dużą część swojej garderoby. Po pierwsze dlatego, że po odwyku schudłem (a właściwie - pozbyłem się nadmiaru wody), a po drugie dlatego, że chciałem zwrócić uwagę wszystkich na to, jak ładnie trzeźwieję, nowym strojem. Wiem, głupie. 

Zarabiam bardzo dobrze i najbardziej lubię używać pieniędzy do podróży z rodziną. Cieszę się, że możemy na wyjeździe nie martwić się o zakup pamiątki, czy pójść na obiad do restauracji (na co zresztą odkładam co miesiąc pewną kwotę). 

Bywamy w galeriach handlowych i czasem patrzę na jakąś rzecz, myśląc: Chciałbym ją mieć. Wtedy, gdy wracam do domu, przeglądam szafę i odkładam rzeczy, których nie nosiłem ostatnie trzy miesiące lub lekko zużyte do specjalnego worka, który potem oddaję pewnej fundacji zajmującej się pomocą potrzebującym. 

Wtedy nowa koszula nabiera większego sensu. 


Notkę można zobaczyć również na YouTube. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości