Agata Załęcka dumnie trzyma polską flagę, fot. Instagram
Agata Załęcka dumnie trzyma polską flagę, fot. Instagram

Rzecznik PZPN chwali się niesamowitym wyczynem żony. To znana aktorka

Redakcja Redakcja Hobby Obserwuj temat Obserwuj notkę 40
Agata Załęcka ustanowiła nowy oficjalny rekord Polski podczas Caribbean Cup. Zanurkowała na głębokość 71 metrów na jednym wdechu i taki sam dystans pokonała z powrotem. Trwało to dokładnie 2 minuty 18 sekund. Agata Załęcka to popularna aktorka, a prywatnie żona rzecznika PZPN Jakuba Kwiatkowskiego.

Agata Załęcka z rekordem Polski we freedivingu

Agata Załęcka pochwaliła się swoim wyczynem na Instagramie.

Mąż nie szczędził jej czułości. "Dobrze wymasowałem nogi, zaniosłem płetwy i je nasmarowałem, nadmuchałem poduszkę pod głowę i poszło. A tak na poważnie, ogromne gratulacje Kotek. Zasłużyłaś a ja sobie pobędę dumnym z Żony" - skomentował Jakub Kwiatkowski.


Jakub Kwiatkowski chwali się wyczynem żony

Rzecznik PZPN postanowił również pochwalić się wyczynem żony na Twitterze.

Internauci mieli natychmiast skojarzenia z filmem "Wielki Błękit" z kultową rolą Jeana Reno jako nurka. "Podobnie, tylko tam schodzili na tzw. „windach”, a tutaj jeden wdech na powierzchni, płetwy i siła własnych mięśni" - wyjaśniał Kwiatkowski.

Poza gratulacjami dla Agaty Załęckiej, internauci sypnęli trochę złośliwości pod adresem Kwiatkowskiego i jego roli jako rzecznika PZPN. "Kuba, ty to chyba lepszy jesteś od zony w nabieraniu wody w usta i milczeniu w ważnych sprawach?" - to jeden z komentarzy.

Agata Załęcka - aktorka i sportsmenka

Agata Załęcka to aktorka i sportsmenka. W latach 1999-2003 współpracowała z Teatrem Buffo w Warszawie, w roku 2003 z Teatrem Muzycznym Roma. W latach 2011-2012 była członkinią Kabaretu Moralnego Niepokoju. Wystąpiła w takich serialach jak "Kryminalni", "Na wspólnej", "Klan", "Ojciec Mateusz" czy "Barwy Szczęścia", "Leśniczówka". W 2023 r. zdobyła Telekamerę w kategorii Aktorka.

Kiedy odbierała nagrodę Jakub Kwiatkowski również był dumny z żony i chwalił się tym publicznie. "Jestem dumny z mojej Żony i jestem przekonany, że to wciąż początek czegoś bardziej wielkiego!" - pisał, dodając, że kiedy pierwszy raz poznał swoją przyszłą żonę, to nie miał pojęcia, że jest aktorką.


Agata Załęcka jest zawodniczką freedivingu (nurkowania głębinowego na bezdechu). To jej ogromna pasja.  W 2022 roku została ona powołana do reprezentacji Polski na mistrzostwa świata federacji AIDA we freedivingu.

Tak wygląda nurkowanie w wykonaniu Agaty Załęckiej.


Na zdjęciu Agata Załęcka dumnie trzyma polską flagę, fot. Instagram

ja

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości