Anita Anita
393
BLOG

Po 4 latach...

Anita Anita Polityka Obserwuj notkę 9

 

Zadebiutowałam w Salonie24 notką w dniu 25.10.2007 r.  Było to parę dni po przegranych przez PiS wyborach parlamentarnych. Ku mojemu przerażeniu notka wylądowała od razu na szczycie SG, a ja z wrażenia nie odważyłam się nawet komentować… Przypomniałam sobie to dzisiaj, zajrzałam do niej i poza pewnymi  detalami jest ona w zasadzie nadal  w dużej mierze aktualna. Zwłaszcza ten fragment…:

 
Biedne sieroty po PiSie, który nigdy, o czym jestem przekonana, nie podźwignie się, a już na pewno nie z Jarosławem Kaczyńskim na czele. Musicie pojąć, że jego czas minął. Nie nadaje się na pozytywnego bohatera tych czasów, za bardzo odstaje wizerunkowo i mentalnie od tego, co jest cenione u współczesnych przywódców. Jest jak stary płaszcz, który dawno wyszedł z mody i chociaż jeszcze nie jest zniszczony, to przecież obciach się w nim pokazać. Przejrzyjcie na oczy, czy jest to postać, która kiedykolwiek pociągnie za sobą młodych, wyedukowanych, obytych w świecie, choćby nawet przez internet, ludzi? Jeżeli tego nie rozumiecie, to czekają Was gorzkie lata frustracji.
 
No i proszę, minęły 4 lata i znów jest po przegranych przez PiS wyborach. Dla mnie to coś co uważałam za wielce prawdopodobne. Nie za bardzo mi się chce teraz pogrążać jeszcze bardziej tych, co i tak są już w kolejnej traumie, ale zastanawiam się, dlaczego nie przejrzeli na oczy...? No może przejrzały jednostkowe przypadki, ale i tak są zakrzykiwane przez wiernych wyznawców prezesa, którzy są mu w stanie wybaczyć wszystko i zawsze, nawet tą 6-tą wyborczą porażkę... 
   
Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka