Effendi Effendi
73
BLOG

Wolność - towar ściśle reglamentowany.

Effendi Effendi Polityka Obserwuj notkę 3

Moja wolność osobista to moje TABU, o którym SZA.

Wszystko co słyszę na ten temat wolności to NIEPRAWDA.

NIE DA się o WOLNOŚCI napisać prawdę, można jedynie opisywać JEJ BRAK.

Wiem, że ...  WOLNOŚĆ to sztylet i nóż do chleba.

To była młodzieńcza definicja wolności.

Na starość jest inaczej. "wolność od moczu" wbrew przerośniętej PROSTACIE też bywa niedoścignionym marzeniem. Może mniej wzniosłym ale równie intensywnym.

To, czemu od urodzenia podlegam jako "zwierzę polityczne" to BRAK WOLNOŚCI.

W PRL-u wszystko wydawało się o TYLE proste, że łatwo było podać tego przyczynę - KOMUNA. Kto przeciw niej - ten za WOLNOŚCIĄ. PROSTE jak CEP i życie w PRL-u. 

W III RP wolność jest towarem reglamentowanym, na kartki.  Nie mogę powiedzieć, że towaru brak, tyle tylko że BRAK SZMALU na towar.  Ilość przydziałowej , kartkowej jest tak mały, że jestem pracocholikiem, by jej dokupić na czarnym rynku. Tam jednak cena jest POZA zasięgiem. Trzeba należeć do kasty , która wydając kartki ma MONOPOL na ich drukowanie. 

Jakże cieszę się, że NIE ZAŁAPAŁEM się do tych wybrańców. Oni nie myślą, oni drukują, drukują , drukują ... . Teraz mówią, że podniosą podatki, bo na farbę i papier nie wystarcza.

 Wolność to mit,  czasami bywa uciążliwa.

Cholera, wolność to DUPA, PIWO, KIEŁBACHA  i  trochę INTERNETU.

Wystarczy TYLKO przestać o niej mysleć. Jest dobrze. Dobrze jest.

Effendi
O mnie Effendi

Za Wandeę !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka