Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki
24
BLOG

Światłość dla narodów - jak otworzyć oczy ślepym?

Gandalf Iławecki Gandalf Iławecki Kultura Obserwuj notkę 0
Życie pełne trosk i pożądań może prowadzić do duchowej ślepoty. Jak ją pokonać? Odpowiedź znajdziesz w Słowie Bożym.

Oblecz się w Chrystusa, a nie w troski!

List do Rzymian 13, 14 zachęca nas do "obleczenia się w Pana Jezusa Chrystusa", co oznacza porzucenie trosk o ciało i skupienie się na wartościach duchowych. Księga Izajasza 42, 6-7 obiecuje, że Bóg da nam siłę do niesienia światła innym, otwierając oczy ślepym i prowadząc ich z ciemności.

Jak to zrobić w praktyce?

  • Skup się na modlitwie i czytaniu Biblii. To one dają ci siłę i prowadzą na właściwą drogę.
  • Szukaj okazji do niesienia dobra innym. Pomagaj potrzebującym, dziel się wiarą, bądź życzliwy i wyrozumiały.
  • Nie daj się pokonać pokusom i troskom dnia codziennego. Pamiętaj, że Bóg jest z tobą i pomoże ci przezwyciężyć wszelkie trudności.

 Otwórz swoje serce na Bożą łaskę i stań się światłem dla innych. Pamiętaj, że Bóg powierzył ci ważną misję!

Modlitwa:

Ojcze Niebieski, proszę Cię o siłę do życia zgodnego z Twoją wolą. Pomóż mi skupić się na wartościach duchowych i porzucić troski o ciało. Daj mi odwagę do niesienia dobra innym i otwierania oczu ślepym. Niech Twoje światło prowadzi mnie każdego dnia. Amen.

| #wiara | #chrześcijaństwo | #Biblia | #ListdoRzymian | #KsięgaIzajasza | #troski | #pokusy | #światło | #misja | #modlitwa |

Przeczytaj również:

Dążąc do ideału, koncentruję się nad tym, co można ulepszyć, dlatego częściej krytykuję, niż chwalę. Przedstawiam to, co inni próbują bagatelizować. Nie mam za złe krytyki swojego zajęcia, jeśli cechuje ją zrozumienie i zainteresowanie. Jestem pragmatyczny i nie przywiązuję wagi do tradycji, konwenansów ani politycznej poprawności. Autorytet dla mnie to nie pozycja i tytuł, ale wiedza i kompetencje.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura