GPS GPS
115
BLOG

Jestem politycznym cynikiem

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 0
Kra­je nie ma­ją uczuć, ma­ją tyl­ko in­te­re­sy. W po­li­ty­ce mię­dzy­na­ro­do­wej mu­si­my być cy­nicz­ni. Pań­stwo Izra­el to or­ga­ni­za­cja ter­ro­ry­stycz­na (jak ka­że in­ne pań­stwo), któ­ra do­ko­nu­je lu­do­bój­stwa. Do­ko­nu­je te­go na te­re­na­ch za­miesz­ka­ły­ch przez dżi­ha­dy­stów, któ­rzy są śmier­tel­ny­mi wro­ga­mi na­szej cy­wi­li­za­cji.

  Pań­stwo is­lam­skie w wie­lu od­mia­na­ch sku­tecz­nie pod­bi­ja Eu­ro­pę. Za kil­ka­dzie­siąt lat Fran­cja, Niem­cy czy Szwe­cja sta­ną się ka­li­fa­ta­mi z rzą­dzą­cym pra­wem sza­ria­tu. Więc je­śli Izra­el do­ko­nu­je lu­do­bój­stwa na dżi­ha­dy­sta­ch, w tym na ich żo­na­ch i dzie­cia­ch, to osła­bia tym na­sze­go wro­ga. Mo­ral­nie obie stro­ny te­go kon­flik­tu są złe, na­le­ży ich po­tę­pić, ale prak­tycz­nie to, że się na­wza­jem wy­bi­ja­ją, je­st dla nas ko­rzyst­ne.

  Po­dob­nie je­st z woj­ną na Ukra­inie, któ­ra je­st w isto­cie woj­ną do­mo­wą w ZSRR, któ­re je­st na­szym śmier­tel­nym wro­giem. Im wię­cej zgi­nie żoł­nie­rzy pań­stwa is­lam­skie­go i ro­syj­skie­go, tym dla nas le­piej. Oczy­wi­ście naj­le­piej by by­ło, gdy­by oni prze­sta­li wal­czyć, prze­sta­li nisz­czyć i za­czę­li bu­do­wać, two­rzyć, współ­pra­co­wać. Jed­nak pó­ki chcą mor­do­wać i pod­bi­jać, pó­ki chcą i nas po­za­bi­jać oraz znie­wo­lić, to ciesz­my się, że ich ktoś za­bi­ja i nie mu­si­my te­go my ro­bić. Wszyst­kie pań­stwa is­lam­skie i ro­syj­skie na­le­ży znisz­czyć.

  Słusz­ne je­st po­wie­dze­nie, że je­śli na­pad­ną na nas lu­do­żer­cy, a my ich w od­we­cie zje­my, to w isto­cie ka­ni­ba­li­zm wy­gra, a za­tem my prze­gra­my. Jed­nak­że je­śli za­gra­ża­ją nam róż­ne gru­py lu­do­żer­ców po­tęż­niej­sze od nas, to do­brze bę­dzie, jak oni się na­wza­jem po­wy­że­ra­ją. Mi­mo obrzy­dze­nia dla ka­ni­ba­li­zmu nie po­win­ni­śmy się wtrą­cać w to, jak się wy­że­ra­ją, a na­wet ich do te­go za­chę­cać czy pod­ju­dzać.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

__________________

Zabobonny ambasador <- poprzednia notka

następna notka -> Wybierzmy Ursynów

__________________

Tagi: gps65, państwo, terroryzm, ludobójstwo.

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka