Ksymenes Ksymenes
545
BLOG

Samozadowolenie resortu Sikorskiego z przeprosin o. Rydzyka

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 10

Ministerstwo Spraw Zagranicznych jest zadowolone z tego, że o. Tadeusz Rydzyk przeprosił za wypowiedziane w Brukseli słowa o Polsce.

Tyle rzecznik MSZ Marcin Bosacki. Zobaczmy zatem, co takiego powiedział o. Rydzyk w ramach przeprosin zamieszczonych w Naszym Dzienniku:

"Stwierdziłem, że jesteśmy wykluczani i dyskryminowani przez obecne władze. Powiedziałem: to jest totalitaryzm. Nie twierdziłem, że Polska jest państwem totalitarnym. Polska była państwem totalitarnym. Miałem na myśli mechanizmy i metody działania obecnych władz, które przypominają tamte metody".

 

Od strony technicznej przypomina mi to inne przeprosiny:

Przepraszam Pana, że nazwałem Pana złodziejem, ale uczyniłem tak dlatego, że przecież Pan kradł.

No tak, ale po ciosie z Watykanu Radosław Sikorski musiał szybko ujawnić jakiś sukces w tej sprawie.

Nie oceniam w tym miejscu słów o. Tadeusza Rydzyka, ani tego, czy miał obiektywnie bądź choćby subiektywnie uzasadnione odczucia upoważniające go do takich słów. Oceniam polski MSZ. Ocena ta jest negatywna.

 

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110628&typ=po&id=po09.txt

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka