Infidel. Infidel.
209
BLOG

Dziki wzrok Tuska i Maryla o kocim (w) spojrzeniu

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 14

Przeczytałem gdzieś, że Pan Jarosław Kaczyński, były Premier RP, Prezes Prawa i Sprawiedliwości, lider opozycyjnego ugrupowania parlamentarnego utyskiwał na dzikie oczy Tuska.

Postanowiłem pójść tropem dzikiego wzroku Tuska aż dotarłem do zdjęć z pamiętnej debaty, w której ówczesny Premier spotkał się z pomocnikiem. Wszyscy, którzy kibicują białoczerwonym wiedzą jak ważny jest w drużynie pomocnik, który organizuje grę napastników.

Poniżej kilka zdjęć z debaty, która zmieniała Polskę.

Dziki wzrok Tuska

Raz widzę George W. Busha a raz J. Urbana 

J. Aleksander I Obrażony 

Jak na tuskim kazaniu ... J. Aleksander I Znudzony

Maryla czy Mariola dla mnie żadna różnica.

Blogerka Isztar mnie zainspirowała, więc zdarłem Maskę z obrazka na jej blogu.

 

Tu się bardziej przyłożyłem, choć jestem więcej niż amatorem w photoshopie.

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka