echo24 echo24
557
BLOG

To nieprawda, że marszałek Terlecki miał romans z kochliwą kurator małopolską

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 34
Miłość nie jedno ma imię!

Oprawa muzyczna: https://www.youtube.com/watch?v=9eh_tuRsQqI 

A teraz do rzeczy

Portal internetowy styl.fm, - vide: https://styl.fm/newsy/755267.kochliwa-barbara-wyznala-milosc-klejowatemu-ryszardowi-sa-memy?utm_source=tacy_jestesmy&utm_medium=Fanpage&fbclid=IwAR2Y7G2GLkQ4LxdmdAuDFuz4tTTw4EeV6JPEHzhCznXZm4btDzujissctqU informuje: 

Kochliwa Barbara wyznała miłość klejowatemu Ryszardowi? Wyciekł poufny mail. Są memy! Na politycznym firmamencie we wtorek tuż po świętach Wielkanocy wybuchła potężna afera mailowa, której bohaterką jest była małopolska kuratorka oświaty Barbara Nowak i Ryszard Terlecki, poseł PiS, kolega Jarosława Kaczyńskiego.

„Kocham Cię i to jest jedyne, co chciałabym, aby głośno i wszędzie było słychać. Uwielbiam Cię, to oczywiste. Mam świadomość upływającego bezlitośnie czasu i dlatego chcę, żebyś był świadomy tego, co w moim mniemaniu jest najważniejsze, - czytamy (…) Pamiętam ostatnie nasze spotkanie, kiedy opowiadałam kim jesteś dla mnie, a Ty milczałeś, potem tylko było gorzej. Ja walczyłam głupio, po babsku, a Ty chłodno mnie obserwowałeś. Przyjąłeś taktykę niekomentowania, przeciągania. Często ostatnio zastanawiam się nad tym, że jesteś mimo wszystko bardzo uczciwy wobec mnie, bo przecież mógłbyś wykorzystać oddaną Tobie bez reszty Baśkę, jako broń, bo wiesz, że ja dla Ciebie wszystko zrobiłabym, a nie wykorzystałeś tego. Wystarczyło dać mi niewielki pozór, lekkie kłamstewko, a ja byłabym szczęśliwa i wszystko zrobiłabym, co tylko byś zechciał. Głupie? Prawdziwe? Typowo babskie, - pisała Barbara Nowak.

Niestety, jak wynika z maila, Ryszard Terlecki nie odwzajemniał uczuć do kochliwej Barbary Nowak i zbywał ją milczeniem…

Mój komentarz:

Chyba wiem, dlaczego zmurszałek Terlecki dał kosza kochliwej Barbarze.

Bo wbrew powszechnej opinii, nadana marszałkowi Terleckiemu przez Internautów ksywka „Butapren” mnie osobiście bynajmniej nie kojarzy się z wąchaniem kleju w epoce dzieci kwiatów, lecz z łączącą Ryszarda Terleckiego z Jarosławem Kaczyńskim polimeryczną substancją kleistą, która, jak wskazują wszystkie znaki na Niebie i Ziemi, skutkuje adhezją wiążącą rzeczonych ze sobą nierozerwalnie i na zawsze.

Zaś trwałość owej sklejki politycznej najlepiej tłumaczy mechanizm procesu klejenia polegający na tym, że dwa elementy, które chce się ze sobą trwale połączyć, należy posmarować warstwą lepiszcza, odparować (nie wąchając), a następnie złożyć, docisnąć do siebie i odczekać aż zaschnie.

Przekładając to na język polityki ośmielę się postawić tezę, że w przeszłości pan prezes Kaczyński nierozważnie pozwolił posłowi Terleckiemu do siebie przylgnąć, a ten z natury samoprzylepny jegomość tak się do niego docisnął, że Jarosław Kaczyński już nigdy się nie odkleił od pana marszałka. Powiem więcej, zwalisty marszałek do tego stopnia przesłonił horyzont polityczny mikrusowi z Nowogrodzkiej, iż pan Prezes przez całe lata nie widział nic, poza swoim kotem.

Niestety, flirt zmurszałka Ryszarda z niedoszłym ojcem narodu Jarosławem, marzących o wspólnym domu w wielkiej Polsce, w której szparagi będą zbierali Niemcy, - też się tragicznie skończył, - a oto zapis historyczny owego dramatycznego romansu:


Tańcowały dwa bęcwały,

Jeden duży, drugi mały.

Jak ten duży zaczął krążyć,

To ten mały nie mógł zdążyć.


Jak ten mały nie mógł zdążyć,

To ten duży przestał krążyć.

A jak duży przestał krążyć,

To ten mały mógł już zdążyć.


A jak mały mógł już zdążyć,

Duży znowu zaczął krążyć.

A jak duży zaczął krążyć,

Mały znowu nie mógł zdążyć.


Mały bęcwał ledwo dychał,

Duży bęcwał go popychał,

Aż na ziemię popadały

Tańcujące dwa bęcwały…


A miłośnicy partii Jarosława krzyczeli, - że Terlecki to moja obsesja!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. Nauczyciel akademicki oraz niezależny Gloger oddany prawdzie i spawom ważnym dla naszego państwa)

UWAGA!

Uprzejmie proszę Gości mojego blogu o trzymanie się przekazu notki i niesprowadzanie dyskusji na tematy oboczne.

Zastrzegam sobie także prawo do okresowego blokowania autorów komentarzy hejterskich, a także usuwania komentarzy obelżywych, niedorzecznych oraz zawierających pomówienia i insynuacje, - bez podania przyczyn.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka