siwy1956 siwy1956
79
BLOG

przestępstwa organów ścigania - przedawnienia

siwy1956 siwy1956 Polityka Obserwuj notkę 0

Przypuszczam, że wielu osobom nic nie mówi w tej chwili "afera strzykawkowa".

Ja pamiętam, bo był to dla mnie szok. Mam nadzieję, że jak kogoś szlag trafił z tego powodu, to jakiegoś leminga, bo lemingi na to zasłużyły.

"Lubelska prokuratura umorzyła śledztwo w sprawie skażonych strzykawek firmy Becton Dickinson. "Brudne jednorazówki nie są niebezpieczne, bo... pielęgniarka ma obowiązek sprawdzenia strzykawki przed jej użyciem" - argumentują śledczy. Gdy w sierpniu 2007 r. DZIENNIK ujawnił aferę z zanieczyszczonymi strzykawkami, lekarze zaczęli bić na alarm, bo pacjenci mogli umrzeć. "

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/126845,nie-ma-afery-bo-brud-byl-widoczny.html

Jeszcze w 2008 "Dziennik" nie został do końca odzyskana, chociaż pojawiały się pierwsze symptomy, np. zatrudnienie Anny Marszałek.

Nie znam się na tyle na prawie, ale mnie zastanawia czy "śledczy" w tej chwili nastąpiło przedawnienie, niewątpliwego przestępstwa "śledczych"?

Czy w sierpniu 2007 firma Becton Dickinson wspomogła PO w wygraniu wyborów? Wygaszono tę sprawę, a mnie szlag trafia, że są ci śledczy, którzy najprawdopodobniej awansowali, jest firma Becton Dickinson, która dostarcza medykamentów na polski rynek.

I tylko mam nadzieję, że jak trafi, to w te durne lemingi

 

siwy1956
O mnie siwy1956

czasami męczący, a czasami nie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka