Młody Człowiek z Południa Młody Człowiek z Południa
45
BLOG

Sztab Kaczyńskiego się mnie nie posłuchał i przegra....

Młody Człowiek z Południa Młody Człowiek z Południa Polityka Obserwuj notkę 1

    Pisanie takich rzeczy z mojej perspektywy,  to jak  łudzenie się Korwin-Mikke że ktoś z dwójki Kacz-Kom będzie chciał z nim rozmawiać i łaskawie prosić o 2,5%. Ale co mi tam. Z 2 tygodnie temu napisałem tak:

 

 http://antypropomiedzy.salon24.pl/195269,gazem-i-spokojem

 

      Napisałem co prawda brzydką czcionką, ale mogło to choć te 5 minut wtedy powisieć na głównej stronie. Domaganie się promowania tekstów których pewnie znowu się będę wstydził za pół roku, mocno mnie boli i źle się z tym czuję więc skończę jęczeć i wrócę do meritum

 

     No bo napisałem o tym, ze jak  J. Kaczyński chce wygrać to musi po pierwsze być spokojnym, miłym, koncyliacyjnym i miłościwym. Wtedy taki był. Nie wiem czy był w tym szczery, czy nie. Czy wam i jemu samemu sie to podobało, czy nie. Wiem natomiast, ze ludzie to kupowali. I szanse na zwycięstwo szły w górę. Wystarczyła cierpliwość i gaz. O gazie( łupkowym oczywiscie) też napisałem. Bo to dobre hasło, w miarę mimo wszystko wiarygodne( bardzie niz Olimpiada w 2024....) i pozytywne- nie odwołujące się do ułomności przeciwnika( tym zajmą się inni...), więc idealnie wpasowujące sie w nowy wizerunek szefa PiS. A Platforma, wierzgała by wściekła bo nie było by kim dzieci straszyć. Palikot traciły na wiarygpodnosci. Niesiłowski na ślinie. i Wtedy kto wie...

    Nikt tego nie przeczytał i macie. W debacie KAczyński totalnie się odkrył ze swoimi dawnymi ułomnściami, o czym też już pisałem.  

 

I jak do cholery wrzucić tekst do działu wybory prezydenckie???

 

Dawno nie przeprowadziłem tak ostrej dyskusji sam ze sobą. Dziękuję. Pozdrawiam.////

Jestem bardzo młody i słucham rock and rolla. To jest tutaj najważniejsze. Co prawda po ponad 20 latach czekania wyrosła mi wreszcie broda, ale czuje się młodszy. Jestem w końcu dzieckiem jutuba, wychowanym na amerykańskich filmach familyjnych z połowy lat 90-tych. Zastanawiam się czy nie pisać dwóch tekstów: jeden dla ludzi młodych, a drugi z tłumaczeniem dla reszty. Przy czym ludzie młodzi to ludzie w moim wieku lub młodsi. Reszta jest staaarsza, i może często na tym blogu się obrażać. Ale nie bierzcie tego na poważnie....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka