krzysiek- krzysiek-
320
BLOG

Coś trzeba zrobić ze służbą zdrowia

krzysiek- krzysiek- Polityka Obserwuj notkę 12

      W Polsce ginie przez niewydolność służby zdrowia , więcej ludzi niż na wojnie Rosji z Ukrainą . Takie dane wynikają z  obserwacji mojego otaczenia i prostego przeliczenia tych danych na teren całej Polski . Ludzi cierpiących straszny ból związany z 5 letnim okresem oczekiwania na protezę biodrową , jest znacznie więcej niż rannych na Ukrainie .  To się dzieje w kraju świetnie się rozwijającym pod przywództwem Tuska w czasie pokoju.

 

Notkę napisałem w wyniku wrazenia jakie wywarła na mnie śmierć kolegii w świetnie wyposazonym szpitalu , w którym kazano mu czekać na umówiony zabieg koronografii 9 godzin , kiedy tego stresu nie wytrzymał , w szpitalu nie było nikogo , kto podjął by reanimacje w rozsądnym czasie. i kolega zmarł. 

Podsumowałem podobne przypadki z najbliższej przeszłości o których słyszalem i codziennie patrzę  na sąsiada rolnika który jeszcze przez trzy lata będzie o lasce ze zniszczonym stawem biodrowym z ogromnym bólem pracował na swojej gospodarce , która stanowi jego pasję i utrzymanie . To  zdecydowało, że napisałem  tą notkę.

Za podwyżki urzędników , którzy stanowią elektorat Tuska , można by było skrócić cierpienia wielu ludzi , o ładnych kilka lat ,

Może to przerwać zdobycie władzy przez PIS . Więc proszę niech eksperci PIS-u publicznie odpowiedzą jaki mają pomysł na zmianę . Może wtedy uwierzę , że życie w Polsce ma jakiś sens.

krzysiek-
O mnie krzysiek-

Normalnym uczciwym człowiekiem , czasami marzycielem , ceniącym sobie logiczne myślenie. Wierzącym że ludzie są z natury dobrzy. Lubiącym książki , wycieczki i fotografowanie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka