GPS GPS
108
BLOG

Rada Warszawy

GPS GPS Polityka Obserwuj notkę 1
Zbli­ża­ją się wy­bo­ry sa­mo­rzą­do­we. W War­sza­wie naj­waż­niej­sze są te na pre­zy­den­ta i rad­ny­ch Ra­dy Mia­sta. Od te­go, ko­go wy­bie­rze­cie, bę­dzie za­le­ża­ła przy­szło­ść War­sza­wy przez naj­bliż­sze 5 lat. Więc wy­bierz­cie mą­drze.

  Mo­ja mat­ka Gra­ży­na Ja­dwi­ga Świ­der­ska je­st kan­dy­dat­ką No­wej Na­dziei do Ra­dy War­sza­wy w okrę­gu nu­mer 8 (Ur­sy­nów, Wi­la­nów, Wło­chy) na li­ście Ko­mi­te­tu Wy­bor­ców Kon­fe­de­ra­cji i Bez­par­tyj­ny­ch Sa­mo­rzą­dow­ców, li­sta nu­mer 2.

  Tu jej naj­waż­niej­sze po­stu­la­ty:

  Tu jej pod­pis pod De­kla­ra­cją Li­be­ral­ne­go Sa­mo­rzą­dow­ca:

  A tu jej dzie­sięć obiet­nic wy­bor­czy­ch:

  1. Otwie­ra­my mia­sto na biz­nes: Chcę, aby War­sza­wa by­ła miej­scem, gdzie przed­się­bior­czo­ść kwit­nie dzię­ki mniej­szym ogra­ni­cze­niom i więk­szej swo­bo­dzie dzia­ła­nia.
  2. Wię­cej miej­sca dla Two­je­go sa­mo­cho­du: Po­sta­ram się o zwięk­sze­nie licz­by miej­sc par­kin­go­wy­ch, abyś za­wsze miał gdzie za­par­ko­wać.
  3. Twój biz­nes, Two­je za­sa­dy: Wie­rzę w moc pry­wat­nej ini­cja­ty­wy. Zo­bo­wią­zu­ję się do pry­wa­ty­za­cji firm pań­stwo­wy­ch i ko­mu­nal­ny­ch, by ofe­ro­wa­ły lep­sze usłu­gi.
  4. Ko­niec z opła­ta­mi za par­ko­wa­nie: Do­stęp do cen­trum mia­sta po­wi­nien być ła­twy i bez­płat­ny. Dzia­łam na rze­cz znie­sie­nia Stre­fy Płat­ne­go Par­ko­wa­nia.
  5. Mniej biu­ro­kra­cji i po­dat­ków: Zo­bo­wią­zu­ję się upro­ścić sys­tem po­dat­ko­wy i ob­ni­żyć lo­kal­ne po­dat­ki, by miesz­kań­cy mo­gli ła­twiej za­rzą­dzać swo­imi fi­nan­sa­mi.
  6. Brak ba­rier w prze­miesz­cza­niu się: Prze­ciw­sta­wię się two­rze­niu stref, któ­re ogra­ni­cza­ją swo­bo­dę jaz­dy. Wszy­scy po­win­ni mieć rów­ny do­stęp do mia­sta.
  7. Wię­cej prze­strze­ni na dro­ga­ch: Za­mia­st bu­spa­sów i in­ny­ch ogra­ni­czeń, za­pew­nię wię­cej miej­sca dla sa­mo­cho­dów. Roz­bu­do­wa dróg, przej­ść i kła­dek to mo­je prio­ry­te­ty.
  8. Zie­lo­ne i przy­ja­zne mia­sto: Pla­nu­ję za­sa­dzić wię­cej drzew i za­dbać o prze­strze­nie zie­lo­ne. Chcę, aby War­sza­wa by­ła mia­stem, w któ­rym chce się żyć.
  9. Wi­sła dla wszyst­ki­ch: Pra­gnę, aby Wi­sła by­ła peł­na ży­cia, z że­glar­ski­mi ma­ri­na­mi i miej­sca­mi do re­kre­acji. Bę­dę wspie­rać pro­jek­ty, któ­re spra­wią, że na­sza rze­ka sta­nie się ser­cem mia­sta.
  10. Ce­lem je­st spra­wie­nie, aby War­sza­wa by­ła mia­stem przy­ja­znym, zie­lo­nym i otwar­tym na roz­wój, gdzie każ­dy znaj­dzie miej­sce dla sie­bie.

  Na zdjęciu powyżej widać, jak będzie wyglądać Warszawa po zrealizowaniu tych postulatów.

Grzegorz GPS Świderski

PS. Notki powiązane:

__________________

Terroryzm jest korzystny dla wszystkich <- poprzednia notka

następna notka -> Współcześni influenterzy umierają

__________________

Tagi: gps65, samorząd, wybory, Warszawa

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka