hamburg8

komentarze użytkownika

  • 09.05.2012 13:23

    @Wunderman

    wojtek24 to taki propagandowy kundel, latajacy od bloga do bloga.... tym razem podniosl noge u Ciebie.
    WUNDERMAN: Bezchmurne niebo nad Moskwą a sprawa Smoleńska
  • 08.05.2012 08:44

    @you-know-who

    > jeżeli jest pan pilotem, to powinien pan wiedzieć, że w historii katastrof lotniczych NIE BYŁO PRZYPADKU, ABY SAMOLOT, SPADAJĄC Z OK 20-30 M, ROZWALIŁ SIĘ NA 100000000 KAWAŁKÓW I BYŁO 100% OFIAR!!!


    hmmm, jakby to powiedziec... myslisz sie bardzo drogi zibisound. wojsko testowalo takie rzeczy nie raz, nawet w 2008r. byl bardzo spektakularny i bardzo podobny test.
    --------------------------------------------
    Prosze podac konkretny przyklad... a nie hmmm... zmyslac ( klamac ? ).
    YOU-KNOW-WHO: 23. Beczka smoleńska, I. Rodzaj obrotu. Metodologia.
  • 11.03.2012 15:05

    @ autor

    "Wówczas łatwo wytłumaczalne jest dlaczego Rosjanie zgromadzili tyle specsłużb w okolicach Siewiernego (wszak meldunek naszego wywiadu też znali, i wiedzieli jak go interpretować), dlaczego na początku prowadzili wspólne z nami śledztwo"
    --------------------------------------------------------
    Jasne Putin to w sumie taki spoko gosc.... tylko ten FYM to kawal..

    Takie wspolne sledztwo z ruskimi prowadzili, ze niczego nie maja.

    Ruskie sluzby i specnaz w Smolensku, mialy Polakow przd Polakami bronic... no i nareszcie dowiedzielismy sie , dlaczego nie lecial J.Kaczynski.

    Autorze zamiast wypisywac bzdurne notki puknij sie w czolo, najlepiej czyms ciezkim..... lub wez przyklad z Gini i przestac pisac ( nie zapomnij zabrac swego idola Close Your Brain'a , czegos, co zaistnialo na s24 tylko w jednym celu.... ).



    WUNDERMAN: Fałszowanie okoliczności smoleńskiej katastrofy.
  • 07.03.2012 16:45

    @ autor

    Dlaczego klamiesz autorze ? Czesciowo w bardzo chamski sposob, zostaw przynajmniej sp. pilota Protasiuka w spokoju....
    AYATO: Bloger Rolex zmienia front?
  • 02.03.2012 21:58

    @Aleksander Ścios

    "Takim twardym gruntem są zapisy Taws i FMS odczytane w USA. Nikt ich nie może i nikt ich jak dotąd nie zakwestionował."
    --------------------------------------------------
    Jeszcze o rozmowie braci Kaczynskich na 20 minut ( z tego co pamietam ) przed "katastrofa" autor zapomnial... to ten trzeci "pewniak".


    ALEKSANDER ŚCIOS: RECENZJE ROLEXA - CZYLI O SWOBODZIE KOMBINOWANIA
  • 02.03.2012 14:32

    @gini

    Mania przesladowcza ?

    Twoje histeryczne, nierzadko chamskie wpisy na s24 sa kontraproduktywne. Prywatne animozje nie sa dobrym doradca.(podobnie jak Twoja tendencyjnosc oraz rezystencja na wszelkie argumenty). Jakis czas temu mozna bylo traktowac Twoje wpisy jako "salonowy folklor", spelnialy role "rozowej malpki" w ZOO sciagajacej zainteresowanie zwiedzajacej gawiedzi....te czasy sie juz dawno skonczyly.

    GINI: Uzupelnienie oceny zespolu dla Rolexa
  • 02.03.2012 13:01

    @gini

    To co robisz jest kontraproduktywne...."grzecznie" okreslajac to.
    GINI: Uzupelnienie oceny zespolu dla Rolexa
  • 01.03.2012 17:01

    @mahonia

    teraz sie zrozumielismy...ojczysty, polski jest dla mnie trzecim jezykiem wedlug "czestotliwosci powszedniego uzytku" od dwudziestu ilus tam lat.

    Serdecznie pozdrawiam.
    WUNDERMAN: Sprawa FYM - spacer "on the Earth"
  • 01.03.2012 16:26

    @mahonia

    Z tego co wiem nie macie w kraju zadnych dowodow.... no to badajcie, mierzcie, obfotografujcie sobie to dostepne wam nic.
    A i "kompetentnych i uczciwych fachowcow" macie po 10.04 prawdziwe zatrzesienie...

    Mi nie musisz pisac, jak powinno wygladac "normalne"sledztwo... proponuje za to zaczac uswiadamianie od milionow "buszmenow" ( inne slowo byloby trafniejsze ) zamieszkujacych tereny PL.

    WUNDERMAN: Sprawa FYM - spacer "on the Earth"
  • 01.03.2012 12:16

    @Wunderman

    "samolot leciał do Smoleńska w czasie, który jest oficjalnie przyjmowany za prawdziwy –dowód – rozmowa braci Kaczyńskich przez telefon satelitarny"
    -------------------------------------------
    Wedlug tego co pamietam mowa byla o 20 minutach przed czasem X, znaczy czasem "katastrofy". I to bez wzgledu na czas X ( w pierwszych tygodniach 10:56 pozniej 10:41 ).

    To tylko przyklad na relatywnosc "autentycznosci". Przyklady z "autentycznoscia" FMS / TAWS oraz zaloga JAKa sa rowniez relatywne. Tylko szukanie prawdy poprzez konstruktywna dyskusje przyblizy nas do celu... taka mala "burza mozgow".
    WUNDERMAN: Sprawa FYM - spacer "on the Earth"
  • 01.03.2012 11:52

    @Trzy Zdania Trzy Slowa

    Jednym z najwiekszych problemow w kraju jest... podzial spoleczenstwa. Zakladam optymistacznie, ze ok. polowa Polakow jest zainteresowany rzetelnym sledztwem dotyczacym "zdarzen" z 10.04.
    To najwidoczniej za duzo i pracuje sie nad tym aby te "polowe" podzielic, posprzeczac. Zauwazyc mozna to zjawisko na przykladzie Twojej dyskusji z xiazeluka ( cytat: "A jak się odbywa "normalna katastrofa lotnicza?" oraz "W porządku, nie radzisz sobie z oporną materią polszczyzny. Jestem wyrozumiały i nie czynię z tego zarzutu" ) gdzie pelno chamstwa oraz zaczepnych komentarzy. Innym przykladem sa histeryczne komentarze powielajace dziecinne naiwnosci typu: zapytaj pana prokuratora. Osobiscie nie naleze do jakichkolwiek "wyznawcow czegos tam"... zainteresowany jestem uczciwym, rzetelnym sledztwem ( A.M + Zespol- FYM- oraz blogierzy, ktorym prawda lezy na sercu ). Zgadzam sie w pelni z Rolexem oraz Seawolfem...
    PS
    Pytam sie , jak autor tej notki moze pisac o czyms, co zna tylko pobieznie ( jak sam zaznacza ) ?
    WUNDERMAN: Sprawa FYM - spacer "on the Earth"
  • 24.02.2012 15:45

    @seawolf

    Dzieki za notke, trafiasz tym co piszesz w przyslowiowa dziesiatke.
    Te cale zalosne cyrki to dluzej juz trwajacy proces, jednostkowe prowokacje ( sterowane ) mialy czesto miejsce na s24, teraz widocznie narosla ilosc powiedzmy "osob z dobrymi intencjami" i jest jak jest. Sam widzisz jakie komentarze znajduja sie pod Twoja notka. Wiekszosc "dyskusji" wsparta jest na "ruskich dokumentach", ktore sa dla niektorych... jak pismo swiete. Od samego poczatku czytywalem notki na blogu FYMa oraz sledzilem wszystko, co zwiazane bylo z tzw. Zespolem A.M. Komfortem FYMa jest wieksza mozliwosc analizowanie rzeczy, na ktore A.M nie moze sobie niestety pozwolic nie majac "twardych" faktow w reku ( na to jego wrogowie tylko czekaja ). FYM ma te wolnosc...
    Mamy wspolny cel, nie dajmy sie manipulowac, no ale Tobie nie musze tego pisac.
    SEAWOLF: Maskirowka, czyli gdzie jest wróg?
  • 23.02.2012 11:34

    @ autor

    Zgadzam sie z Toba w 100 %.... zalosne, ze wielu daje sie na to nabrac i bierze udzial w tym propagandowym cyrku. O tych co na sluzbie nie wspominam, sluzba nie druzba..

    PS
    "RKATAFAKTA" to jeden z tych "plodnych" poswiecajacych swoj talent na calo dobowe czuwanie i "smarowanie" na s24.
    W KAPELUSZU PANAMA: Smoleńska ośmiornica
  • 17.02.2012 16:14

    @kaczazupa

    "Omawianie niekwestionowanego dorobku FYMa w zakresie dokumentacji w oderwaniu od kontekstu późniejszych ataków na zespół Macierewicza, jego samego, osoby z otoczenia LK i rodziny ofiar to tak jak stwierdzenie, że państwo zdało egzamini bo wiadomo było kto ma odprowadzać trumny"
    -----------------------------------
    Przestan wypisywac bzdury (klamstwa ), FYM w zadnej swojej notce nie atakowal ani A.M ani "rodzin".
    ROLEX: CH-W1, CH-W2, CH-W3
  • 11.02.2012 21:38

    @Wezuwiusz80

    ....synu miales najwyrazniej do szkoly "pod gorke".
    AREK ROSIAK: J.Kaczyński prezydentem, A. Macierewicz premierem
  • 11.02.2012 21:28

    @darq

    Oczywiscie najprosciej napisac, ze czytelnik nie zrozumial twojego tekstu..

    PS
    "...że być może sami Rosjanie nie wiedzą, co się wydarzyło, więc na wszelki wypadek zaczęli niszczyć.."

    Czlowieku przestan sie osmieszac.
    DARQ: Hipoteza o awarii i bajka o zamachu
  • 11.02.2012 13:36

    @darq

    jezeli sie nie ma nic sensownego do powiedzenia powinno sie milczec.... autor robi inaczej, autor niestety pisze notki.

    W zdania : "Argumenty za awaria" mozna napisac : argumenty za zamachem.... i nic sie nie zmieni, z prostej przyczyna, poniewaz to zadne argumenty za awaria nie sa !

    "nieuszkodzonmy dysk turbiny drugiego silnika, co świadczyłoby o jego rozpadzie w powietrzu, a także wypalone ślady po dwóch a nie trzech silnikach, które widział reporter "Gazety Wyborczej"

    O dysk pytal sie juz Rexturbo....ja chcialbym zapytac tylko o tego "twojego" reportera, ktory jest dla ciebie zrodlem nieskalanej prawdy. Kim on jest ?


    DARQ: Hipoteza o awarii i bajka o zamachu
  • 10.02.2012 10:17

    @ felicjan

    To straszne przezycie miales w poniedzielak a dzielisz sie nim z czytelnikami dopiero w piatek ? Byles w szoku , nie mogles pisac ?
    Robisz z igly widly... Felicjan, patrzac na twoje "tagi" wiem chyba dlaczego.

    PS
    Dlaczego mowi sie o Kaszubach, ze maja "czarne podniebienie" ?
    FELICJAN: Tak się zbiera podpisy poparcia dla TV TRWAM.
  • 10.02.2012 09:59

    @Wezuwiusz80

    A moze bys tak wyjasnil niedoinformowanym rodakom ....synu placacy podatki nad Wisla ? Zdemaskuj oszustow i doksztauc ciemna Polonie.
    NIEPOPRAWNI: Demonstracja amerykańskiej Polonii w obronie TV Trwam
  • 09.02.2012 21:06

    @ autor

    Juz sie pogubilem, najwiekszy ekspert mowil, ze "lewe" walnelo na ilustracji autora... wali "prawe". Czytalem rowniez, ze jednym skrzydlem brzoze a drugim kabel z elektrowni. W sumie dobrze , ze ten samolot mial tylko dwa skrzydla, to i liczba mozliwosci bardziej ograniczona.
    RKATAFRAKTA: Jak walnęło to się urwało - bliżej prawdy o katastrofie Tu-154M

12345 następna



zamknij

logowanie


Użyj konta Facebook do komentowania w Salon24.pl:

Zaloguj się z kontem facebook


zamknij