Siff bis Siff bis
156
BLOG

Czy to normalne?

Siff bis Siff bis Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Około 9 rano nad głowami głośno. Patrzę w niebo a tu dwa klucze dzikich gęsi. W lutym? Tego jeszcze nie widziałem. Jeszcze bardziej się zdziwiłem gdy w ogrodzie na kulki dla sikorek zleciało się kilkanaście ptaków. Wróblowate tyle że jakieś białe od spodu. Atlas ptaków i mam. Nasze, rodzime mimo że u mnie pierwszy raz. Trochę później patrzę i są ! Przyszły, dwie sarny od strony Brynicy. A więc może już wiosna blisko? Nie chce mi się zimą do Trybsza jechać, czekam na cieplejsze dni i telefon od gazdy Jerzika że jagnięcina będzie. Na razie wnuk się zajmuje chatą a za tydzień ma studniówkę. Wiosna ? Oby jak najszybciej.

Siff bis
O mnie Siff bis

za Śląskiem, anty PIS Prezes swojego placu i chałupy na wtory żodyn PISowiec ni mo wstympu 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości