Dotyk światłem w mroku cz.I
Dwaj „Bliźniacy” TU 101 i 102- Silnik Tu154m 101 i inne opowiadania …
Jak niżej:
Kosmopolit „PETROLUM Siewiernyj” czyli doświadczenie …
http://www.youtube.com/watch?v=ZKabpWLcIbs
Psychospoleczne Efekty Katastrofy Smoleńskiej Artystka Marta Sytniewski Significant Art
Uploaded by SignificantArt on 31 Jan 2012
http://www.significantart.com/
Psychospoleczne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie
12.5' x 3'
seria pięciu obrazów:
1. Zfalszowane Akta Zgonu
Cześć serii pięciu obrazów: Psychosocialne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie, 36"x 24"
significantart.com
2. Upadek Wiary; Upadek Nadziei
Cześć serii pięciu obrazów: Psychosocialne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie, 36"x 24"
significantart.com
3. Niemy Świadek
Cześć serii pięciu obrazów: Psychosocialne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie, 36"x 24"
significantart.com
4. Poszukiwanie Prawdy
Cześć serii pięciu obrazów: Psychosocialne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie, 36"x 24"
significantart.com
5. Wladza, Kontrola i Podażanie za Bogactwem
Cześć serii pięciu obrazów: Psychosocialne Efekty Katastrofy Smoleńskiej
Marta Sytniewski
olej na płótnie, 36"x 24"
significantart.com
Category:
Education
Tags:
· Obraz Katastrofy Smoleńskiej
· Katastrofa Smoleńska Monument
Licence:
Standard YouTube Licence
piecyk naftowy i garnek z wodą.
Tytułem wstępu: List e-mail od Eksperta
www.lotnictwocywilne.republika.pl/jeteng.html
www.groundflight.pl/index.php?...silniki-pratt--whitney...
17 Kwi 2011 – Lufthansa wybrała silniki Pratt & Whitney Lufthansa wybrała silnikiproducenta Pratt & Whitney do swoich nowych samolotów typu A320.
Najbardziej znani producenci odrzutowych silników lotniczych stosowanych w samolotach pasażerskich: General Electric; Pratt & Whitney; CFM International ...
Lufthansa wybrała silniki producenta Pratt & Whitney do swoich nowych samolotów typu A320.
Niemiecki przewoźnik potwierdził, że do swoich 30 nowych samolotów A320neo zainstaluje silniki typu Pratt & Whitney PurePower PW1100G. Dostawa 60 silników rozpocznie się w 2016 roku.
Nowe silniki spalają o 16% mniej paliwa niż obecnie instalowane w A320, przeklada się to na większy o 950 km zasięg, lub zwiększenie ładunku o 2000 kg. Dodatkowo nowe A320neo Lufthansy zostaną wyposażone w tzw. "Sharklets".
http://en.wikipedia.org/wiki/Soloviev_D-30
http://www.avid.ru/?sub=&url=en-3-1-2-1-5-0

Zdjęcie 1 Rozkład temperatury w czasie badań modelowych silnika turboodrzutowego - Infrared thermal of a T56 Jet Enginie for a C130 aircraft
http://www.infraredcamerasinc.com/images/Jet%20copy.jpg
<<<
Nie baw się w rozkłady temperaturowe silnika turboodrzutowego. Są zawsze niespójne, ponieważ taki silnik ma dwie komory. Komorę gorącą (tam gdzie następuje wtrysk paliwa), i komorę zimną (płaszcz zewnętrzny). Średnica łopat pierwszego wirnika obejmuje obydwie komory jednocześnie. Dlatego część zewnętrzna strumienia wylotowego gazów jest zimna, i tylko ta część, używana jest jako autorewers. Nie ma powłoki lakierniczej która by wytrzymała na dłuższą metę odwrotny eksperyment.
Podczas wyłączania silnika turboodrzutowego występuje procedura schładzania trwająca ok 3 min. W tym czasie rozpędzony silnik pracuje z odciętym dopływem paliwa.
Ma to na celu osiągnięcie dwóch stanów.
1. wyssanie resztek paliwa z układu po zaworach. (Przepływ powietrza przez dyszę gorącą działa na wtryskiwacze jak rurka Venturiego.)
2. Schłodzenie zewnętrznej powierzchni płaszcza komory spalania.
W przypadku nagłego zatrzymania silnika (awaria) silnik z reguły rozsypuje się doszczętnie. Jeżeli nie - zewnętrzne powłoki lakiernicze ulegają totalnej destrukcji termicznej (brak procesu schładzania). Bardzo łatwo odróżnić wygląd konstrukcji zatrzymanego nagle silnika. wszystkie jego elementy są przepalone.
Na zdjęciach zbliżeniowych ze smoleńska dość dokładnie pokazane są silniki. To nie są silniki które były nagle zatrzymane jak po destrukcji mechanicznej. Całe nienaruszone turbiny i powłoki lakiernicze jak po wyjściu z fabryki.
http://www.infraredcamerasinc.com/images/Jet%20copy.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Infrared
http://en.wikipedia.org/wiki/False-color
Notka dla @GINI i @MAHONII & @KaNo i @niewolnik – lekcje z fizyki poziom gimnazjalny.
http://www.tupolev.ru/English/Show.asp?PubID=4674
TU154 is a passenger aircraft designed for medium range flights. Along with TU134 a/c is main air carrier in Russia for several decades. Hundreds of these aircraft are still being successfully operated in other countries as well.