antyoszolom antyoszolom
268
BLOG

Oto dlaczego tak naprawdę Morawieckiemu przestała się podobać TVP.

antyoszolom antyoszolom Polityka Obserwuj notkę 4

     Kiedy TVP atakowało Tuska, Komorowskiego czy Giertycha wszystkim w pis się to podobało i Morawiecki też był z tego faktu zadowolony. Ale fortuna kołem się toczy i raz się jest na górze a za chwile można spaść na samo dno. Kiedy TVP zaatakowało człowieka Morawieckiego Pawła Borysa, to dotychczasowemu miłośnikowi TVP Premierowi przestała się ta telewizja podobać, dlaczego? Ponieważ doskonale zdaje sobie sprawę że z łowcy za chwile może zostać zwierzyną łowną.

    Tak to już jest w mentalności wschodniej że, kiedy w Państwie dzieje się źle i elita rządząca zaczyna tracić poparcie to trzeba rzucić jednego ze swoich ludowi na pożarcie, zwalając na niego winę za wszelkie zło jakie przydarzyło się obywatelom. To że Państwo jest w katastrofalnej sytuacji wcale nie jest winą fatalnego zarządzania i korupcji pisowskich elit a jest to wina lewaków i zdrajców którzy uniemożliwiają wprowadzanie "dobrej" zmiany i tworzenie dobrobytu. Oczywiste jest że dla pis za wszelkie zło odpowiedzialny jest Tusk i trzeba jedynie znaleźć jego współpracowników którzy uniemożliwiają wprowadzenie w Polsce wszechobecnego bogactwa.

     Atak TVP na Pawła Borysa był samowolką TVP czy może planem Kaczyńskiego na wyjście z kryzysu? Morawiecki jest idealnym kozłem ofiarnym i nikomu nie trzeba tłumaczyć jego powiązań z wstrętnym Tuskiem. Jak to dobrze że przewodzi nam Kaczyński i w porę wykrył i udaremnił przejęcie władzy przez zdrajców i lewaków. A jeżeli Kaczyński uzna że Kurski byłby zagrożeniem, zwali go ze stołka jednym kiwnięciem palca, dlatego atak Kurskiego na Morawieckiego bez zgody prezesa byłby politycznym samobójstwem.

     Kiedy TVP atakuje opozycje, sędziów, lekarzy to ci się to podoba, w końcu ich nie lubisz. Jednak za chwilę to ty możesz stać się ofiarą pomówień TVP i wtedy zapewne będziesz z tego równie niezadowolony jak obecnie niezadowolony jest Morawicki.

    Przyklaskujesz jak pis za pomocą pomówień i oszczerstw niszczy autorytety opozycji, lekarzy czy sędziów ale kiedy podpadniesz partyjnemu to ty za chwilę możesz się stać kolejną ofiarą TVP.

    Podoba ci się jak pis bezpodstawnie oskarża opozycjonistów o różne zbrodnie (nikomu jeszcze nic nie udowodnili) w końcu ich nie lubisz. Ale być może nadejdzie czas że to ty będziesz aresztowany przez pisowska policje, pisowski prokurator postawi ci zarzuty a Ziobrowy sędzia skaże na wieloletnie więzienie i nie licz wtedy na swoje prawa i sprawiedliwość, ponieważ Kaczyński inaczej rozumie te wartości. Boleśnie przekonał się o tym Bogdan Janke.


Na koniec wiersz Martina Niemöllera

Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.
Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.
Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
  Nie byłem przecież socjaldemokratą.
Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.
Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było.

antyoszolom
O mnie antyoszolom

Ten kto szczuje na Polaków jest moim wrogiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka