Ursus Maritimus Ursus Maritimus
164
BLOG

Agonia Europy a gwiazdy już wydały wyrok

Ursus Maritimus Ursus Maritimus Społeczeństwo Obserwuj notkę 2


.

Tym razem nie trzeba odwoływać się do astrologii i horoskopów lub słuchać bredni i majaczeń bogatych polityków, bo jasno widać, że cywilizacja europejska umiera, a wraz z nią kończy się człowieczeństwo.
To wstyd i hańba, że w Europie jest wojna, a ludzie są bezradni, lub szukają korzyści w tej tragedii.
Fundament europejskiej cywilizacji: prawo, etyka oparta o miłosierdzie, dążenie do prawdy oraz organizacja państwa służącego ludziom się załamały.
Teraz to czas mordowania i czerpania z tego korzyści, czyli to koniec człowieczeństwa.
Niby to, co napisałem to frazesy, ale czas pokaże swoje racje..., a gwiazdy już wydały wyrok. Kiedyś człowiek był dumny, powtarzając słowa słynnego imperatywu kategorycznego Immanuela Kanta, z jego dzieła `Krytyka praktycznego rozumu`: `Niebo gwiaździste nade mną i prawo moralne we mnie `.
Dziś może tylko powiedzieć: `Niebo gwiaździste nade mną a bezprawie moralne we mnie` - oto nowy imperatyw kategoryczny.

Mój kanał na YouTube: Opowieści Jana Potffornego. Poprzednio miałem tu na S24.pl blog jako Jan Potfforny, też pt. "Opowieści Jana Potffornego".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo