Beret w akcji Beret w akcji
775
BLOG

Pytanie do wyszczepionych Blogerów

Beret w akcji Beret w akcji Polityka Obserwuj notkę 90

Zainteresował mnie następujący komentarz:

Ciotka Matylda
23 czerwca 2021, 08:25

Pisanie, ze wirus nie istnieje i maseczka nie zabezpiecza przez rozprzestrzenianiem to bzdury, bo ludzie na covid umieraja, maja cięzko uszkodzone płuca; a nawet grypy nie bylo w ciągu ostatnich dwóch sezonów. Faktem jest, że szczepionka to eksperyment, kazdy dostaje taka informacje na piśmie, niestety dopiero po szczepieniu. Ci co pisza o gromadzeniu  sie w różnych organach, tez pisża bzdury, bo nie było dosyc czasu na obserwowanie. Ile przeprowadzono sekcji zaszczepionych ludzi?
To jeszcze jeden artykuł straszący spoleczeństwo.


https://www.salon24.pl/u/wawel/1144984,prof-e-curtin-wszystko-co-wiem-i-czego-nie-wiem-o-sars-cov-2-czyli-mysleli-ze-sa-wolni


Nie miałam o tym pojęcia. Zapytałam @Ciotkę Matyldę, jak brzmi konkretnie treść owej informacji na piśmie. Poprosiłam o zacytowanie.

Nie uzyskałam odpowiedzi.

Jeśli istotnie każdy wyszczepiony dostaje taką informację na piśmie, to dziwię się, że żaden z dziennikarzy głównego nurtu nie porusza tej kwestii. Albo może i się nie dziwię.

Ja dowiedziałam się o tym dopiero z powyższego komentarza @Ciotki Matyldy.

Wielu Blogerów chwaliło się wyszczepieniem. Żaden nie wspomniał o uzyskaniu rzeczonej informacji na piśmie - po szczepieniu.

Drodzy wyszczepieni Blogerzy!

Czy to prawda?

Czy uzyskaliście taką informację na piśmie - po wyszczepieniu?

Czy moglibyście dokładnie zacytować treść tej informacji - a jeszcze lepiej wrzucić skan?

Z góry dziękuję.



Lubię ludzi - wierzących, ateistów, prawicę, lewicę i centrum, Niemców, Rosjan i Żydów.Nie lubię, gdy ludzie gardzą ludźmi. Marzy mi się tygodnik "Polityka inaczej".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka