Bogusław Zawadzki Bogusław Zawadzki
150
BLOG

Nieżywięć. Wiadomość dla Zbigniewa Ziobry

Bogusław Zawadzki Bogusław Zawadzki Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Wysłałem przed chwilą zawiadomienia o przestępstwach do Zbigniewa Ziobry i Komendy Głównej Policji. Później wytłumaczę dokładniej

Po raz drugi składam zawiadomienie o włamaniu się na moją działkę, zniszczeniu drogi dojazdowej do mnie, zniszczeniu części mojej działki, stworzeniu sytuacji zagrażającej zdrowiu i zyciu(co drugi dzień od 8 lat dojeżdzała do mnie karetka do mojej 80 letniej matki) przez żyda Marka Dobrąwskiego zamieszkałego w Nieżywięciu.

Zawiadamiam też o ukryciu przestępstwa przez policjanta Michała Jastrzębskiego z Komendy z Brodnicy, który aby chronić swojego kolegę i wspólnika Marka Dabrowskiego odmówił będąc na miejscu zdarzenia, zarówno zabezpieczenia śladów, zrobienia dokumentacji fotograficznej a przede wszystkim przyjęcia zawiadomienia o włamaniu. Zadnych zeznań, nic w ten sposób przestępstwa nie ma.

Jako że brodnicka prokuratura i policja zajmuje sie wyłącznie ukrywaniem i umarzaniem przestępstw Dąbrowskiego i jego wspólników zwracam się do was i żadam podjęcia w końcu działań. Tym razem żadnych listów poleconych, dostarczania z góry dowodów i oczekiwania miesiącami bez efektu. To zawiadomienie jest i będzie publiczne.

Bogusław Zawadzki 87-326 Nieżywięć 93 A

Po prostu mam serdecznie dość.

Pierwszym krokiem każdego okupanta jest zakaz posiadania broni przez ludność okupowanego kraju. Dokładnie tak jak w Polszy od 1939 roku. Czasami, bardzo rzadko piszę u siebie na prywatnym blogu https://boguslawzawadzki.wordpress.com/ .Zapasowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo