bolas1 bolas1
303
BLOG

Dzień Niepodległości. Hołd Brytyjczyka dla nowej Ojczyzny. Absurd z łezką w oku.

bolas1 bolas1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Piękny wiersz zamieszczony w necie przez brytyjskiego blogera mieszkającego w Polsce. Mała odtrutka lub oddech od bobbastycznych demonstracji.Patriotyzm może ,,niższy'' i bardziej ,,przyziemny'' ale nie mniej mocny i autentyczny. Tym bardziej, że w wykonaniu obcokrajowca.

Jeden z pięknych komentarzy na youtube:

,,Brakuje mi słów, w jednym wierszu zawarłeś wszystko, co kojarzy mi się z Polską, moją ukochaną ojczyzną. Esencja polskości. Żaden rodak nie zrobiłby tego lepiej, bowiem trzeba wyjść „poza”, aby dostrzec te rzeczy, które dla nas wydają się tak naturalne. Pozwoliłeś mi odkryć w sobie rzeczy, o których już dawno zapomniałam, dziękuję!

Jestem w szoku! Tak zgrabnie wszystko ująłeś to jest jak esencja Polski. Dzięki za to!!!

Genialne! Zabawne i szczere! Taka jest właśnie Polska! Pozdrawiam – Polka na emigracji

Poezja! Łzy w oczy''

Więcej nie napisze.

Obejrzyjcie i posłuchajcie sami.

Polecam szczerze wszystkim.

https://www.youtube.com/watch?v=2g0zAb3y9is

 

.P.S. Dziękuję Ci Kolego za piękną chwilę wzruszenia.

Witam w Polsce.Niech Ci się wiedzie jak najlepiej.

 

 

bolas1
O mnie bolas1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo