Brygida Naruniec Brygida Naruniec
139
BLOG

Rzecznik praw dzieci poczętych ; rozumiem, ale Rzecznik praw zwierząt?!?!?

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Społeczeństwo Obserwuj notkę 23

Do tej pory nikt nie zaproponował urzędu Rzecznika praw dzieci poczętych, przynajmniej ja o tym nie słyszałam. Gdyby ktoś to zaproponował, zrozumiałabym.

Dzisiaj w programie"Kwadrans polityczny" pani Anna Żukowska z SLD wyraziła zadowolenie z "Piątki dla zwierząt", ale to za mało. Lewica proponuje powołać Rzecznika praw zwierząt. Od wielu lat odbierane jest prawo do życia  dzieciom poczętym , ale za to coraz częściej humanizuje się zwierzęta. To nienormalne , gdy  większą wartością są zwierzęta niż ludzie.

Jestem średnim miłośnikiem zwierząt,ale  oczywiście dręczenie , a tym bardziej bestialstwo nad zwierzętami oburza mnie, dlatego jestem ZA ustawą; "Piątka dla zwierząt" i mam nadzieję, że ustawa w sejmie przejdzie.

Chociaż kolejność powinna być inna, najpierw ustawa przeciw zabijaniu dzieci poczętych, a później ustawa chroniąca zwierzęta.

Wracając do sedna sprawy, nie sądzę, aby ZP dała się do tego stopnia zmanipulować przez lewicę ;  przyjąć poprawkę do "Piątki dla zwierząt" i powołać urząd Rzecznika praw zwierząt.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo