Daani Daani
385
BLOG

Jerzy Bukowski vel Sowiniec i jego " triumf" nad Zw.Legionistow Pol.

Daani Daani Polityka Obserwuj notkę 58

https://www.salon24.pl/u/bukojer/928938,oleandry-ponad-podzialami

 Cyt.z Sowinca vel Jerzego Bukowskiego ,ktory krazy w Krakowie  wokol Domu I'm.Pilsudskiego I komendanta ZLP Waksmundzkiego jak zly szelag./link powyzej /.

"/Bardzo dziękuję Panu Grzegorzowi Gondkowi z lewicowego Stowarzyszenia Wielki Kraków za zgłoszenie mnie jako kandydata na kustosza i administratora Domu im. Józefa Piłsudskiego przy alei 3 Maja 7, popularnie zwanego Oleandrami.


                Traktuję ten pomysł jako kolejny dowód na to, że gdzie jak gdzie, ale właśnie w Krakowie możliwe jest porozumienie ponad wszelkimi podziałami w ważnych sprawach/.../

   Cieszę się, że prezydent Krakowa, profesor Jacek Majchrowski, w każdej publicznej wypowiedzi podtrzymuje obietnicę ulokowania w Domu im. Józefa Piłsudskiego organizacji patriotycznych oraz Fundacji Centrum Dokumentacji Czynu Niepodległościowego.

              Będąc realistą zdaję sobie sprawę, że przejęcie przez gminę miasta Krakowa jej stwierdzonej na mocy licznych wyroków sądowych własności nie nastąpi tak szybko, jak byśmy sobie tego wszyscy życzyli. /.../

              Co będzie potem, o tym zdecyduje właściciel Domu im. Józefa Piłsudskiego, czyli władze Krakowa. Na pewno powinien on jednak służyć krzewieniu myśli państwowej Komendanta, która wykracza poza wszelkie podziały partyjne. 

             Jako rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, wiceprezes Ogólnopolskiej Federacji Piłsudczyków oraz przewodniczący Komitetu Opieki nad Kopcem Józefa Piłsudskiego przy Towarzystwie Miłośników Historii i Zabytków Krakowa

zgłaszam gotowość do współpracy w ponownym nadaniu Oleandrom ich właściwej rangi."

J.Bukowski vel Sowiniec salonowy, rzecznik POKiN


Bukowski vel Sowiniec ochotnik na miejsce komendanta Waksmundzkiego.


    Wszystko sie zgadza.Korupcja polityczna z 2002 r, kiedy to Bukowski z POKIN wstapili do komitetu poparcia komunisty Majchrowskiego w Krakowie za obietnice wyrzucenia Zwiazku Legionistow z Oleandrow w Krakowie, ktory to budynek stawiali ich Ojcowie legionisci , i ulokowania tam tego stypendysty z 1987 r ,ktory pojechal do Londynu, by zapoznac sie z harcerzami i prezydentem Kaczorowskim . Sowiniec vel Bukowski- . Namawia, zeby na niego glosowac  w jakims plebiscycie..na Osobowosc Roku, co mu nie wyszlo...Sowiniec grozil napadem na Oleandry Zw.Legionistow Polskich z ultimatum biegal po UMK ze dwa lata temu.Wiecej u mnie na blogu.

...

https://www.salon24.pl/u/daani/888817,sowiniec-i-szarfa-od-prezydenta-dudy-czyli-anatomia-sciemy

...

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka