Daani Daani
283
BLOG

Cz.1 o IPN.Tablice informuja o nazistach-mordercach Zydow. Kim byli ci nazi? Apel A.Melaka

Daani Daani Społeczeństwo Obserwuj notkę 44

https://www.google.co.uk/amp/s/wiadomosci.wp.pl/niemcy-zamiast-nazistow-posel-pis-chce-by-premier-nakazal-wymiane-tablic-pamieci-6324232236181121a%3Famp=1

Wielkie larum, ze swiat mowi o polskich obozach zaglady.A co ma mowic, skoro w Polsce niektore tablice informuja o zbrodniach nazistow na polskiej ziemi?! Posel PIS  Andrzej Melak, brat sp.Stefana Melaka (10.04.10), to wielce zasluzony dla Polski patriota.

Czy ten apel( link) jest wlasciwie zaadresowany? Przeciez to rola Instytutu Pamieci Narodowej!

....

https://www.salon24.pl/u/daani/946435,einsatzgruppen-ss-mordercy-zydow-o-ktorych-nie-wiie-profesor-gross

.....

https://www.salon24.pl/u/daani/946179,ipn-nagrody-obstrukcja-wokol-jedwabnego-jawne-matactwa

....

https://www.salon24.pl/u/daani/946817,cz-2-polskie-obozy-dla-niemcow-czyli-obozy-nkwd-amstern

....

Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo